سیدعباس عراقچی و خوسه مانوئل آلبارز وزرای امور خارجه ایران و اسپانیا، طی یک تماس تلفنی در خصوص آخرین تحولات منطقه و بینالمللی و روابط دوجانبه گفتوگو کردند.
وزیر امور خارجه تصریح کرد: اگر آمریکا میخواهد با اجازه به نتانیاهو برای نابود کردن مسیر دیپلماسی، اقتصادش را نابود کند، ما این اقدام را احمقانه میدانیم ولی برای آن آمادهایم.