غلامی گفت: ساماندهی آموزش عالی به منظور ارتقای کیفی و افزایش کارایی و اثر گذاری منابع و امکانات در رسیدن به اهداف برنامهای از جمله برنامههای مهم وزارت علوم خواهد بود.
معاون فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: دانشگاه به تدریج حسب ضرورت، کارکردهای تازهتر و جدیدتری پیدا کرد منشا آن تغییرات و تحولاتی بود که در محیط پیرامون دانشگاه به وجود آمد.