وزیر بهداشت،بخش جديد زايمان و اورژانس مامايی بيمارستان حکيم در راستای ارتقای کيفيت هتلينگ بيمارستان ها و ترويج زايمان طبيعی که در طول يک سال گذشته احداث شده بود را افتتاح کرد.
مديرفنی و محروميت زدايی سازمان بسيج سازندگی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: در هفته بسیج سازندگی هزار و 500 طرح عمرانی محروميت زدايی در هرمزگان افتتاح می شود.