پرونده دو پسر جوان که متهماند در یک نبرد خیابانی با ضربات شمشیر و چاقو هممحلی خود را به قتل رساندهاند در حالی به دادگاه کیفری یک استان تهران رسید که یکی از آنها هنوز متواری است.
پسر معتاد که پدرش را عامل ناکامیهای زندگی ۴۰ سالهاش میدانست در اقدامی هولناک او را به قتل رساند، اما پس از ۳ سال زندان با رضایت اولیایدم از قصاص نجات پیدا کرد.
زن میانسال که مدعی است به خاطر آب مروارید چشمش هنگام درست کردن سالاد، ناخواسته با چاقو همسرش را به قتل رسانده، وقتی مادر شوهرش در جلسه دادگاه حاضر نشد دوباره به زندان برگشت.
تازه داماد که در یک درگیری مردی را به قتل رسانده است در دادگاه کیفری مدعی شد مقتول و دوستش قصد داشتند تلفن همراه او را که عکسهای عروسیاش در آن بود سرقت کنند.