سرمربی دوچرخهسواری تیم شهرداری تبریز در خصوص وضعیت تیمش گفت: بعد از تور آذربایجان بازیکنان دچار مصدومیت شدند و بعد از آن در حال تمرین برای برطرف کردن آن هستند.
در آخرین روزهای تیر ماه خبرهایی از دوپینگ بانوی دوچرخهسواری که دارنده مدال برنز در مسابقات آسیایی قزاقستان بود به گوش رسید و پس از 2 ماه بالاخره رأی آن صادر شد.
رئیس فدراسیون دوچرخهسواری در خصوص رأی کمیته انضباطی برای رکابزنان دوپینگی گفت: با کارشناسان جلسهای را تشکیل داده و مربی متخلف را 2 سال از تمامی فعالیتهای دوچرخهسواری محروم کردیم.
رئیس فدارسیون دوچرخهسواری کشورمان در خصوص تجهیز امکانات دوچرخهسواری برای حضور در مسابقات آسیایی گفت: در حال تجهيز امکانات هستيم و لوازم اصلی را از چند کشور اروپایی خریداری خواهیم کرد.