باشگاه خبرنگاران جوان - در ادامه فرایند بازگردانی و پایدارسازی سامانههای بانکهای ملی و صادرات، بخشی از خدمات این دو بانک بار دیگر با اختلال روبهرو شده است.
بررسیهای فنی نشان میدهد این اختلال در امتداد آثار حمله سایبری پیشین بر زیرساختهای فنی و سامانههای متمرکز بانکی پدید آمده است. از همان لحظه نخست، تیمهای فنی و امنیتی شرکت خدمات انفورماتیک با همه ظرفیت در حال شناسایی منشأ اختلال، ایمنسازی سامانهها و بازگردانی پایدار خدمات هستند.
شرکت خدمات انفورماتیک ضمن پوزش از مشتریان بانکهای ملی و صادرات، تأکید کرده که صیانت از اطلاعات و داراییهای مردم در اولویت کامل قرار دارد و بر پایه بررسیهای انجامشده، هیچگونه دسترسی غیرمجاز به دادههای مشتریان گزارش نشده است.
از هموطنان خواسته شده حفظ آرامش و شکیبایی، اخبار و اطلاعیههای تکمیلی را تنها از طریق پایگاههای رسمی بانکها و شرکت خدمات انفورماتیک دنبال کنند.
تلاش فنی برای بازگرداندن خدمات، تا رسیدن به پایداری کامل و اطمینان از عملکرد ایمن سامانهها، بیوقفه ادامه دارد و اطلاعات تکمیلی در نخستین فرصت منتشر خواهد شد.
برای چی کارمند دارید؟؟بفرستید برن خونه برق هم کمتر مصرف میشه
زندگی مون رو مختل کرديد
بانک باید ضرری که به ما زده جبران کنه....
بانک به حروم خوری عادت کردن
یکماهه دارید چیکار میکنید باو پولامون بلوکه است زندگیمون مختل شده