مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ از اعمال تخفیف در بهای برق مصرفی مشترکان خانگی خبر داد و گفت: کاهش مصرف در ماه‌های گرم سال، مشمول مشوق‌های تعرفه‌ای خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ از اعمال تخفیف در بهای برق مصرفی مشترکان خانگی خبر داد و گفت: مشترکان خانگی در صورت کاهش حداقل ۱۰ درصدی مصرف برق از ابتدای خرداد تا پایان شهریور، در مقایسه با دوره مشابه سال قبل، مشمول ۳۰ درصد تخفیف در بهای برق مصرفی خواهند شد.

کامبیز ناظریان با تشریح جزئیات این مشوق‌ها گفت: در قالب طرح توسعه نیروگاه‌های خورشیدی خانگی و ذخیره‌ساز‌های مورد تأیید وزارت نیرو، مشترکان خانگی که داوطلبانه برای نصب نیروگاه خورشیدی استاندارد اقدام کنند، در صورت نصب نیروگاه ۵ کیلوواتی و تأیید رؤیت‌پذیری آن، از ۲۰ درصد تخفیف در بهای برق طی ماه‌های خرداد تا شهریور بهره‌مند خواهند شد.

ناظریان ادامه داد: همچنین در این طرح، نصب نیروگاه خورشیدی همراه با ذخیره‌ساز استاندارد مشمول ۳۰ درصد تخفیف در بهای برق مصرفی تا پایان سال ۱۴۰۵ خواهد بود.

منبع: شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
captcha
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۹ ۰۷ تير ۱۴۰۵
ملت گرما بکشن اما برق کمتر مصرف کنن که 30 درصد میخوایی تخفیف بدی؟ این الگوی مصرف برقی که مشخص کردن فقط به درد منازلی که خالی از سکنه باشه می خوره. یکی واقعا بخواد درست مصرف کنه و خودشو خانوادشو الکی با کم مصرف کردن اذیت نکنه، حداقل مصرفش 2 برابر الگوی مشخص شده در ماه هست.
Hong Kong
مردم
۲۰:۰۳ ۰۷ تير ۱۴۰۵
اگر کل برق خونم رم قطع کنیم مثل قدیم از یخدونو فانوس استفاده کنیم بازم ادار برق میگه مصرفتون بالاست بی عرضگیشونو تقصیر مردم میندازن
آخرین اخبار