فاقد کد ملی

فاقد کد ملی

داداش‌زاده به باشگاه خبرنگاران خبر داد:
معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: مهلت قطع سیم کارت‌های فاقد کد ملی مشترکان تا 22بهمن ماه تمدید شد.
کد خبر: ۵۱۲۲۲۱۳    تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۱/۱۴