و

و

رنجبریان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران خبر داد؛
مدیر کل برنامه‌ریزی و توسعه شهری معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران از تجهیز تقاطع‌ها به سیستم تشخیص و ثبت تخلف عبور از چراغ قرمز خبر داد.
کد خبر: ۴۸۵۰۴۸۱    تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۳/۰۳