استاندار سمنان گفت: مردم با رعایت حداکثری دستورالعملهای بهداشتی و مسوولان با انجام اقدامهای لازم در جهت حفظ سلامت جامعه به وضعیت پایدار در زمینه کرونا کمک کنند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: ۲۲۵ بیمار با علایم مشکوک به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته به مراکز درمانی و اورژانس بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود مراجعه کردند.
مدیر شبکه بهداشت و درمان خاش و تفتان گفت: حدود ۳۰ درصد از مصدومان حیوان گزیدگی را دانشآموزان تشکیل میدهند و منطقه پشتکوه شهرستان خاش یکی از کانونهای اصلی هاری حیوانی است.