مسئول اداره بهداشت و مدیریت بیماری های دامی اداره کل دامپزشکی هرمزگان گفت: در طرح واکسیناسون رایگان تب مالت از ابتدای سال تاکنون 21 هزار و 500 راس دام سبک و سنگین در مقابل این بیماری واکسینه شدند.
در راستای حفظ بهداشت و ارتقای سلامت جسمی و روانی مددجویان و جلوگیری از گسترش و شیوع بیماری های پرخطر در بازداشتگاه موقت کرمان با تزریق واکسن هپاتیت B در مرحله دوم ، مددجویان در مقابل این بیماری واکسینه شدند.