رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی گفت: فعالیت‌های آموزشی در آموزشگاه‌های غیردولتی تا اطلاع ثانوی همچنان به‌صورت مجازی برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان؛ نرگس امام‌جمعه - احمد محمودزاده، رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی، در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: طبق مصوبه جدید وزارت آموزش و پرورش فعالیت‌های آموزشی مدارس، مراکز علمی و آموزشگاه‌های زبان و سایر مراکز غیردولتی به صورت مجازی خواهد بود.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی با اشاره به اینکه این مصوبه تمامی مکان‌هایی که آموزش در آن‌ها جریان دارد و دانش‌آموزان در آن‌ها حضور می‌یابند را در بر می‌گیرد، افزود: تا اطلاع ثانوی، فضای آموزشی در مدارس و مراکز غیردولتی به‌صورت مجازی خواهد بود.

محمودزاده با اشاره به پتانسیل‌های آموزش مجازی در دوره‌های مختلف تحصیلی، ادامه داد: اگرچه در سنین پایین‌تر، حضور فیزیکی دانش‌آموزان برای تعامل با همسالان و فرآیند تربیت بسیار حیاتی است، اما در سطوح بالاتر، آموزش مجازی به‌ویژه در حوزه‌های تخصصی مانند آموزش زبان، کارایی بالایی دارد.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی با بیان این که موسسان مراکز غیردولتی پیش از دوران کرونا نیز از سکوهای مختلف برای آموزش استفاده می‌کردند؛ تصریح کرد: اکنون با توجه به تمایل خانواده‌ها به آموزش مجازی، فرصت مناسبی برای بهره‌گیری از فضاهای همچون اسکای روم در سطوح بالاتر فراهم شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
captcha