باشگاه خبرنگاران جوان؛ حمیدجنیدیمقدم - حسین رضایی زاده مدیر توسعه فناوری دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: از فناوران با تسهیلات فناوری و از مراکز رشد در قالب گرنت حمایت خواهد شد.
به گفته وی، به مراکز قویتر و پویاتر در توزیع اعتبار بودجه بیشتری با هدف طرحهای تشویقی پرداخت خواهد شد.
حسین رضایی زاده تاکید کرد: منابع حمایت از فناوری در واحدهای مختلف فناوری و دانشکدههای مختلف توزیع خواهد شد.