مدیر توسعه فناوری دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: از نوآوران و فناوران با تسهیلات فناوری حمایت مالی انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان؛ حمیدجنیدی‌مقدم - حسین رضایی زاده مدیر توسعه فناوری دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: از فناوران با تسهیلات فناوری و از مراکز رشد در قالب گرنت حمایت خواهد شد.

به گفته وی، به مراکز قوی‌تر و پویاتر در توزیع اعتبار بودجه بیشتری با هدف طرح‌های تشویقی پرداخت خواهد شد. 

حسین رضایی زاده تاکید کرد: منابع حمایت از فناوری در واحدهای مختلف فناوری و دانشکده‌های مختلف توزیع خواهد شد.

برچسب ها: فناوری ، نوآوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
captcha