معاون وزارت امور خارجه در اظهاراتی تاکید کرد که در سوییس هیچ نشستی با مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با وجود درخواست وی، برگزار نشد.

باشگاه خبرنگاران جوان - کاظم غریب‌آبادی در پیامی در شبکه مجازی ایکس با تاکید بر اینکه «هیچ برنامه‌ای برای دسترسی به تاسیسات مورد حمله واقع شده و مواد هسته‌ای وجود ندارد» گفت: این مباحث صرفا در چارچوب توافق نهایی و در نتیجه اقدام عملی طرف مقابل در خاتمه تمامی تحریم ها و موضوعات دیگر بررسی و تعیین تکلیف خواهند شد.

وی افزود: نمی‌توانید با هیاهوی رسانه‌ای، سیاست «راه بینداز، جا بینداز» را پیش ببرید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
captcha
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۵
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۴ ۰۳ تير ۱۴۰۵
حاشا به غیرتتان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۲ ۰۳ تير ۱۴۰۵
چرا حرف رهبر عزیز گوش نمی‌دید ، چرا حرف مردم مبعوث گوش نمی دید ، آمریکا ی شوم با این تفاهم نامه نقشه های زیاد داره!
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۵:۵۶ ۰۳ تير ۱۴۰۵
نترسید بمب اتم درست کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۳ ۰۳ تير ۱۴۰۵
از not با تدبیر خارج بشین به دلیل این که بازرسی‌های آژانس باعث کشته شدن دانشمندان هسته ای شده . باید هم خارج بشین چرا کشوری که ۲ بار با موشک هسته ای به کشورهای دیگه تجاوز کرده به تاسیسات هسته ای ما وارد میشه و بازرسی می‌کنه فقط به قصد نابودی ما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۲ ۰۳ تير ۱۴۰۵
یعنی آفایون مذاکره کننده درکی از خصومت آمریکا و ترورهای بیولوژیک ندارن؟ پول رو نقد بگیرید و اگر قرار بر خرید احباری محصولات کشاورزی کشور متخاصم باشه،پولها بلوکه بموته بهتره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۱ ۰۳ تير ۱۴۰۵
آی مردم اگز ذرت یا دارو از آمریکا وارد شد دیگه نه گوشت بخورید و نه داروی آمریکایی .اونها نقشه کشیدند همه مردم رو ترور بیولوژیک کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۸ ۰۳ تير ۱۴۰۵
چرا از آن پی تی لعنتی خارج نمیشیم ،چرا بازدارندگی اتمی نداریم ، تازه تهدید اتمی هم شدیم ،نکنه برنامه مسولان اینه که بشینیم تا وحشیانه هزاران بیگناه رو قتل عام کنن
آخرین اخبار