فرمانده نیروی قدس سپاه ایران خطاب به سربازان ارتش رژیم صهیونیستی در پیامی نوشت: اگر بر تجاوز و اشغالگری اصرار ورزید، با ذلت و شکست با لگد از لبنان بیرون رانده خواهید شد.

باشگاه خبرنگاران جوان - سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه ایران خطاب به سربازان ارتش رژیم صهیونیستی در پیامی به زبان عبری منتشر کرد.

سردار قاآنی نوشت: سربازان متجاوز و تروریست صهیونیست، کمتر از ۴ روز ۱۰۰ نفر تلفات دادید!، اگر با پای خود از جنوب لبنان خارج نشوید، حماسه سال ۲۰۰۰ بار دیگر تکرار خواهد شد؛ همان سالی که با خفت و خواری از این سرزمین فرار کردید.

وی افزود: امروز نیز اگر بر تجاوز و اشغالگری اصرار ورزید، با ذلت و شکست با لگد بیرون رانده خواهید شد. خود دانید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
captcha
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۷ ۰۱ تير ۱۴۰۵
کمتر حرف بزنید و بیشتر عمل کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۴ ۰۱ تير ۱۴۰۵
تیم مذاکره کننده ایران باید در کشور جلسه ای با کارشناسان و تحلیل گران سیاسی و اقتصادی و نظامی ومسائل منطقه ای ( بدون جناح بازی ) بصورت کاملا دوستانه و خصوصی برپاکنند....
بدون خبرنگار ، فقط برای روشن شدن مراحل تفاهم و استفاده از نظرات دلسوزانه این عزیزان .... حتما و قطعا و فورا و صادقانه ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۹ ۰۱ تير ۱۴۰۵
باریکلا. باید اینجوری حرف زد با دشمن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۵ ۰۱ تير ۱۴۰۵
بله ...فقط در حد حرف نباشه !!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۰ ۰۱ تير ۱۴۰۵
ماشالله سردار عزیز، ماشاالله به بصیرت، با لگد بیرون نشوند یا کت و شلوار جلو می‌آیند اینها دقیقا خون آشامند ولی اگه بی‌بصیرت باشیم کت و شلوار میپوشند و داعیه دار هم می‌شوند و جلو می‌آیند تا مقاومت بشکند تا شکست، ناموس و سرزمین را به یغما می‌برند و ذلت خدای ناکرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۱ ۰۱ تير ۱۴۰۵
جانم به فدایت سردار عزیزم
آخرین اخبار