باشگاه خبرنگاران جوان - سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه ایران خطاب به سربازان ارتش رژیم صهیونیستی در پیامی به زبان عبری منتشر کرد.
سردار قاآنی نوشت: سربازان متجاوز و تروریست صهیونیست، کمتر از ۴ روز ۱۰۰ نفر تلفات دادید!، اگر با پای خود از جنوب لبنان خارج نشوید، حماسه سال ۲۰۰۰ بار دیگر تکرار خواهد شد؛ همان سالی که با خفت و خواری از این سرزمین فرار کردید.
وی افزود: امروز نیز اگر بر تجاوز و اشغالگری اصرار ورزید، با ذلت و شکست با لگد بیرون رانده خواهید شد. خود دانید.
بدون خبرنگار ، فقط برای روشن شدن مراحل تفاهم و استفاده از نظرات دلسوزانه این عزیزان .... حتما و قطعا و فورا و صادقانه ...