فرمانده نیروی قدس سپاه ایران خطاب به سربازان ارتش رژیم صهیونیستی در پیامی نوشت: اگر بر تجاوز و اشغالگری اصرار ورزید، با ذلت و شکست با لگد از لبنان بیرون رانده خواهید شد.
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه اسرائیلزدایی از منطقه، آرمان دست یافتنی مسلمانان است، عنوان کرد: کفِ خواستههای مقاومت، عقبنشینی رژیم غاصب به نقطه قبل از شروع جنگ ۴۰ روزه است.
فرمانده نیروی قدس سپاه تاکید کرد: رژیم مفلوک صهیونی بداند جنایت توامان در جنوب لبنان و غزه، او را در گرداب عملیاتهای حزبالله و طوفان دوباره جوانمردان فلسطینی گرفتار خواهد کرد.
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران با اشاره به درماندگی رژیم صهیونیستی در مقابل ایستادگی جوانان غیور لبنانی تاکید کرد: ساحات مقاومت قویتر و منسجمتر از هر موعد دیگری در کنار حزب الله قهرمان قرار دارند.
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در واکنش به حملات اخیر رژیم صهیونیستی در لبنان، تاکید کرد که عاملان این اقدامات با «مجازاتی سخت و پشیمانکننده» روبهرو خواهند شد.