تعداد جانباختگان ویروس کرونا در کشور به گفته سخنگوی وزارت بهداشت افزایش یافت و به ۲۳ هزار و ۶۳۲ نفر رسید.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، سیماسادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت درباره آخرین وضعیت ویروس کرونا در ایران، اظهار کرد: از دیروز تا امروز (چهارشنبه، ۲۶ شهریور) و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، دو هزار و ۹۸۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۷۲۶ نفر از آن‌ها بستری شدند.

او افزود: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۴۱۰ هزار و ۳۳۴ نفر رسید. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۷۹ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری به ۲۳ هزار و ۶۳۲ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت بیان کرد: خوشبختانه تا کنون ۳۵۲ هزار و ۱۹ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده و ۳ هزار و ۸۲۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

او ادامه داد: تا کنون ۳ میلیون و ۶۴۱ هزار و ۵۸۱ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

لاری گفت: بر اساس آخرین اطلاعات کرونا در کشور، استان‌های تهران، مازندران، گیلان، قم، اصفهان، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، کرمان، خراسان شمالی، سمنان، یزد، زنجان و قزوین در وضعیت قرمز قرار دارند.

او ادامه داد: همچنین استان‌های آذربایجان غربی، البرز، فارس، لرستان، هرمزگان، اردبیل، بوشهر، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان جنوبی، مرکزی، ایلام، چهارمحال و بختیاری، گلستان و خوزستان در وضعیت هشدار قرار دارند.

لاری تصریح کرد: در حال حاضر تعداد ۱۲۰ بیمار کووید ۱۹ در شهرستان کاشان بستری هستند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
captcha
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۰۷ ۲۷ شهريور ۱۳۹۹
هیییی یادش بخیر قبلنا با یه سانحه ای مثله سیل یا زلزله و یا اتفاقی که باعث کشته شده تعداد زیادی مردم میشد دستور یه روز یا بیشتر عزای عمومی اعلام میشد...اما.. حالا روزانه داره اتفاق میفته انگار نه انگار دیگه و هیچ عزایی هم حساب نمیشه کشته شدن مردن به خاطر این ویروس!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۹ ۲۷ شهريور ۱۳۹۹
۸ماه توی دلم هر ماه بیشتر میشه مخصوص هر آن کس که با وجود کشف واکسن از جمله روسیه کاری برای خرید دانش واکسن انجام نمیده یا اگر کسی انجام میده جلوی انجام را میگیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۱ ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
تو کشور ما خیلی چیزا بالا و پایین میره . مشکلی نیست !
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۲۲:۴۲ ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
وقتی تو محرم 10 میلیون نفر میره شمال و تو شهرستان قهوه خانه های سنتی و سفره خانه ها بازن و مردم به راحتی قلیان میکشند و هیچ نهاد دولتی. با سفره خانه ها و قهوه خانه ها برخورد نمیکنه نتیجش میشه این افزایش امار کرونا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۲ ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
چرا کسی به فکر مردم نیست
چی میشد مدرسه ها غیر حضوری میشد؟
هر روز امار میره بالا و کسی جوابگو نیست
گرونی از یک طرف و این بیماری از یک طرف داره به مردم فشار میاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۳ ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
وقتی مسولیت بجای تصمیم منطقی تصمیم احساسی می گیرند بیشتر از این نباید توقع داشت
Iran (Islamic Republic of)
م
۲۱:۰۱ ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
اگه میگید خطرناکه چرا مدارس باز کردید اگه میگید نباید جاهایی بریم که شلوغ باشه چرا با قاطعیت میگید 11مهر نماز جمعه ها باز میشه اگه میگید روزهای تعطیلی مردم میرند مسافرت خب چرا روزهای تعطیل قرطینه شهری نمیکنید تا کسی مسافرت نره فقط شعار میدین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۹ ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
مسولین بزرگترین مسببین این همه فوتی هستند علتش قانون سختگیر انه نبودن استاندار ها هم مسئول هستند که اجازه دان راههای مسافرتی برای تفریح با ز باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۲ ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
برخی کشورها مردم به خاطر قرنطینه میرزن خیابون اعتراض میکنند, کشور ما مردم فقط برای کوچکترین کنترل التماس میکنند دولت عین خیالش نیست.
موندم چی به چی هست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۰ ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
با این تدبیر و گرونی و کرونا تا آخر سال زنده بمونیم صلوات.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۳ ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
باز شدن مدارس در این موقعیت خطرناک شرم آور است آخه ما که جزو ده کشور اول مرگ و میر هستیم و با وجود تحریم دارویی که نباید خودمان را با مدارس اروپا مقایسه کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۲ ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
حضوری شدن مدارس و اختیاری شدن برای بچه ها یعنی شانه خالی کرن آموزش و پرورش در مسئولیت پذیری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۸ ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
تبعیض بین مسئولین و مردم در برابر کرونا تاسف بار است
Iran (Islamic Republic of)
امید
۱۷:۱۶ ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
سلام سهام عدالتم رافروختم یک‌میلیون تومان بوده بانک صادرات فقط 3میلیون تومان داده بابت سی درصدش بیست و نه خرداددرخواست فروش دادم به بانک صادرات
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۶ ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
اکثرا مث شما ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۴ ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
لطفا برگزار نکنید
۱۲۳
آخرین اخبار