نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۶:۴۶ ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
به دولت بگید مدرسه ها رو ببنده و از سفر ها جلو گیری کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۳ ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
مردم عادی هم اگه مثل دولت و مسئولین با ویدیو کنفرانس با مردم دیگه در ارتباط باشن قطعا کرونا نمیگیرن و امار میاد پایین.ولی مردم ما بخاطر یه لقمه نون مجبورن سوار مترو و اتوبوس بشن و محل کارشون با مردم دیگه در تماس باشن پس لطفا شعار ندید که رعایت کنید چون اصلا امکانش نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۹ ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
همه چی رو میندازید گردن مردم.مدارس و دانشگاهها رو باز کردید.تجمعات عزاداری برپاکردید الان که کرونا زیاد شده دکتر حریرچی میگه کار مسافرته.اگه به مردم عادی هم یه تریبون واسه صحبت بدن اونوقت تک تک مردم جواب مسئولین رو میدن.متاسفانه رسانه دست اوناست هرچی دوست دارن به خورد مردم میدن ماهم که جایی نداریم از خودمون دفاع کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۲ ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
پس نبودین تو شمال ببینی عاشورا تاسوعا چقدر مسافر بود همون مسولین مقصر هستند که جان مردم شمال به خطر انداختن اون مسافر که به فکر جانش نبود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۸ ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
آفرین ب شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۶ ۲۷ شهريور ۱۳۹۹
حوصله ندارم جوابتو بدم
طولانی میشه
خخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۶ ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
چرا بااینکه امار افزایشیه قراره از ۱۱مهر نمازجمعه برگزار بشه.چرا تجمعاتی که شما بازگشایی میکنید کرونا رو زیاد نمیکنه ولی مسافرت وجشن عروسی فقط باعث افزایش کرونا میشه؟چرا هروقت امار میره بالا به مسافرت ربطش میدید.مدیریت بلد نیستید خواهشا استعفا بدید یه کاربلد بیاد سرکار.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۸ ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
احسنت ب شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۸ ۲۷ شهريور ۱۳۹۹
با رعایت فاصله ها انجام میشه داداش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۷ ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
آماده باشين برا هفته بعد كه ميره رو ده هزار به بالا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۰ ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
این نشونه ی ضعف مدیریتی شما مسوولین میتونستین شهریور ماه جاده ها رو ببندین وقتی ک میدونستین از قبل شهریورماه فاجعه میشه قبول کنید مسوولینم مقصرن .. پس بنابراین دیگه مردمو از پاییز و انفلونزا وسرما خوردگی نترسونید فاجعه رخ داده مردمو بحال خودشون رها کردین اصلانم براتون مهم نیس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۱ ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
با این وضعیت میگن ازدواج کنین خخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۵:۴۷ ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
چرا رعایت نمی کنید که وضعیت این طوری نشه ؟
چرا تجمعات تشکیل میدید ؟
چرا دولت کم کاری میکنه ؟
همین طوری کاسبی ها خرابن ، آمار کرونا هم که میره بالا کاسبی ها میشن افتضاح.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۱ ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
کنکور سراسری تمام شد
حال کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۰ ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
وقتی آمارها اینجور داره بالا می ره باید سختگیری ها و کنترل ها بیشتر بشه
داشت آمار پایین می اومد ولی .........
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۶ ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
کلا کرونا به حال خودش رها شده، دولتم هی میگه ماسک بزنین همه جا بازه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۹ ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
دوباره رسیدیم به ۳ هزار نفر
چه خبره اخه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۱ ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
باتشکرازمسئولین محترم که باروش ازمایش وخطا وتصمیمات به موقعشون کرونا رومهارکردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۸ ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
با باز شدن مدارس از هفته اینده امار فوتی ها به ۳۰۰ نفر در روز خواهد رسید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۸ ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
با باز شدن مدارس از هفته اینده امار فوتی ها به ۳۰۰ نفر در روز خواهد رسید
۱۲۳