مردم عادی هم اگه مثل دولت و مسئولین با ویدیو کنفرانس با مردم دیگه در ارتباط باشن قطعا کرونا نمیگیرن و امار میاد پایین.ولی مردم ما بخاطر یه لقمه نون مجبورن سوار مترو و اتوبوس بشن و محل کارشون با مردم دیگه در تماس باشن پس لطفا شعار ندید که رعایت کنید چون اصلا امکانش نیست
همه چی رو میندازید گردن مردم.مدارس و دانشگاهها رو باز کردید.تجمعات عزاداری برپاکردید الان که کرونا زیاد شده دکتر حریرچی میگه کار مسافرته.اگه به مردم عادی هم یه تریبون واسه صحبت بدن اونوقت تک تک مردم جواب مسئولین رو میدن.متاسفانه رسانه دست اوناست هرچی دوست دارن به خورد مردم میدن ماهم که جایی نداریم از خودمون دفاع کنیم
پس نبودین تو شمال ببینی عاشورا تاسوعا چقدر مسافر بود همون مسولین مقصر هستند که جان مردم شمال به خطر انداختن اون مسافر که به فکر جانش نبود
ناشناس
۲۳:۲۸ ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
آفرین ب شما
ناشناس
۱۲:۰۶ ۲۷ شهريور ۱۳۹۹
حوصله ندارم جوابتو بدم
طولانی میشه
خخخخخ
ناشناس
۱۶:۳۶ ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
چرا بااینکه امار افزایشیه قراره از ۱۱مهر نمازجمعه برگزار بشه.چرا تجمعاتی که شما بازگشایی میکنید کرونا رو زیاد نمیکنه ولی مسافرت وجشن عروسی فقط باعث افزایش کرونا میشه؟چرا هروقت امار میره بالا به مسافرت ربطش میدید.مدیریت بلد نیستید خواهشا استعفا بدید یه کاربلد بیاد سرکار.
این نشونه ی ضعف مدیریتی شما مسوولین میتونستین شهریور ماه جاده ها رو ببندین وقتی ک میدونستین از قبل شهریورماه فاجعه میشه قبول کنید مسوولینم مقصرن .. پس بنابراین دیگه مردمو از پاییز و انفلونزا وسرما خوردگی نترسونید فاجعه رخ داده مردمو بحال خودشون رها کردین اصلانم براتون مهم نیس
چرا رعایت نمی کنید که وضعیت این طوری نشه ؟
چرا تجمعات تشکیل میدید ؟
چرا دولت کم کاری میکنه ؟
همین طوری کاسبی ها خرابن ، آمار کرونا هم که میره بالا کاسبی ها میشن افتضاح.
طولانی میشه
خخخخخ
چرا تجمعات تشکیل میدید ؟
چرا دولت کم کاری میکنه ؟
همین طوری کاسبی ها خرابن ، آمار کرونا هم که میره بالا کاسبی ها میشن افتضاح.
حال کنید
داشت آمار پایین می اومد ولی .........
چه خبره اخه