من پدرمو از دست دادم بخاطر کرونا بیماری خیلی بی رحمیه مراقب خودتون و خانوادتون باشید بیشتر شبا موقع خواب نفس بند میاد و تموم میکنه اگر بیمار تو خانه دارید شب تا صبح بالا سرش بیدار بمونید و مراقب اکسیژنش باشید
من پدرمو از دست دادم بخاطر کرونا بیماری خیلی بی رحمیه مراقب خودتون و خانوادتون باشید بیشتر شبا موقع خواب نفس بند میاد و تموم میکنه اگر بیمار تو خانه دارید شب تا صبح بالا سرش بیدار بمونید و مراقب اکسیژنش باشید
والا تو بانک بازار میری فروشنده ها بدون ماسک بازار ها تاکسی ها هیچ جا ماسک زده نمی شه تو مدرسه که با ماسک فاصله مبتلا زیاده
ناشناس
۱۵:۰۷ ۲۰ مهر ۱۳۹۹
ی مدت تعطیل کنن وووو بنظرم ی سری محدودیت بذارن که سفر هم انجام نشه که همه راه بیافتن تو جاده ... همه خسته شدن از این شرایط و اوضاع که هست از طرفی تورم از طرفی بحث سلامتی...همه خسته شدیم ...خداقوت به کادر درمان ...خود مردم هم به فکر هم نیستیم و به هم رحم نداریم ...
خدایا خودت کمک کن و به ما رحم کن ...
دانشمند پول واکسن به روسیه داده شده یعنی پیش خرید شده اما هنوز مهموله آماده نشده اینم جالبه
سارا
۱۸:۳۷ ۲۰ مهر ۱۳۹۹
دقیقا
ناشناس
۰۳:۲۰ ۲۱ مهر ۱۳۹۹
نه جالب نیست، با تشکر
ناشناس
۱۴:۵۱ ۲۰ مهر ۱۳۹۹
به خاطر خدا دهه آخر صفر مشهد نیاید ، مشهدیها رعایت می کنند ولی مسافر و زائران رعایت نمی کنند وضعیت مشهد قرمز شده، مشهدیها چه گناهی دارند . بذارید این کرونا بره بعد قول می دهیم میزبان خوبی برای شما باشیم
خدایا خودت کمک کن و به ما رحم کن ...
اتفاقا دکتر هم هستم
روانپزشک