شاید اگر کرونا رو جوان کننده جمعیت انسانی کره زمین و نجات دهنده محیط زیست و طبیعت و سپردن آن به نسل های آینده در نظر بگیریم، به بزرگی خدا و برنامه ریزی دقیق و مدیریت حساب شده این جهان پی می بریم
مگه ویروس طبیعی که میگی....? کدوم ویروس که هم تو سرما شدید هم تو گرمای شدید یه جور کشته بده و یه جور رفتار کنه....... از چین بپرس..
hooman
۱۴:۳۸ ۱۴ آبان ۱۳۹۹
سلام یعنی چی اخه چرا دولت کل ایران تعطیل نمیکنه بابامردم دارن میمیرنن خواهش میکنم تعطیل کنید.جون مردم اهمیت نداره واقعا.درضمن میگیدشهرستان نرید پس چرا بعضی ها باماشین دولتی میرن شهرستان یااینکه ماشین شخصی ازراههای دیگه وارد شهرستانها میشن .لطفا کل ایران قرنطیه کامل کنید.
آخه تو این ۹ماه چ کاری برا مردم انجام دادین