فکر کردی ی ناو غرق کردنش ب این راحتیه من ی مستند دیدم ک خودشون انواع بمب هارو روش تست کردن بعد همه جوره موشک اینا زدن غرق نشد اخر سر از داخل مواد منفجره کار گذاشتن ک غرقش کنن
ناشناس
۰۹:۰۱ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۵
سرعت ناوشکن های فراری
کمتر از عطسه خرسی نیست که پشت گردن، روی کراوات، و یقه پیراهن رضا بی غیرت؛ رضا قاتل از راه دور؛ روی کاغذ رضای شوهر یاسمین بانو؛ ننگ دودمان پالانی سس استفراغ کرد... خخخخ
ناشناس
۰۹:۵۹ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۵
کاربر بنی ، اونی که میگی درسته ولی اون برای ناو هواپیما بر هست ، دیروز چند تا ناو اومدن مثل ناو دنا ، حتی اونا هم نتونستن غرق کنند همه شاکین
چ زبونی برادر من اونا میگن مذاکره اینا میگن باشه اونا میگن جنگ اینا میگن باشه بخدا ی بار چرا ما نباید حمله کنیم شرشون رو بکنیم یا توافق کنیم نمیشه ک هرموقع هرکاری اونا دلشون خواست بکنن بعد ما جواب بدید ایران ب این عزمت بزرگی شده بازیچه اینا بزنید بابا بزنید همه اجدادشون بیاد جلو چشمشون یا ی بار براهمیشه برید توافق کنید
ناشناس
۰۶:۱۶ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۵
خسارت شدید و فرار؟ بزنین پالایشکاهعای نقت و گاز و پتروشیمی و زیرساخت فیبر منطقه ... همه رو نابود کنین. مرگ یه بار شیون یه بار.
ببین وای جی سی،، ما این نظرات رو برای خنده نمیفرستیم. برای مسوولین مملکت ارسال کنین.
آمریکاییها با تلفات جانی وشکسته امارات وکویت دل خوش هستند .ماایرانیها هیچ حمله ای به کشورهای عربی نکردیم که آمریکا به کمک آنها آمده باشند،.این جنگ ..جنگ زور گویی است ...شرته جنگ تا پایانه جنگ است که ما خاک خود را با جان خود حفاظت میکنیم
کمتر از عطسه خرسی نیست که پشت گردن، روی کراوات، و یقه پیراهن رضا بی غیرت؛ رضا قاتل از راه دور؛ روی کاغذ رضای شوهر یاسمین بانو؛ ننگ دودمان پالانی سس استفراغ کرد... خخخخ
ببین وای جی سی،، ما این نظرات رو برای خنده نمیفرستیم. برای مسوولین مملکت ارسال کنین.