نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۹ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۵
به زنا زادگان اپستین باز یانکی امان ندهید پاینده وجاویـــــــــــد باد ایران عزیز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۷ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۵
چرانزدید مگر سرعت یک ناو چند کیلومتره؟چطوری فرار کردند؟
Iran (Islamic Republic of)
بنی
۰۷:۰۰ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۵
فکر کردی ی ناو غرق کردنش ب این راحتیه من ی مستند دیدم ک خودشون انواع بمب هارو روش تست کردن بعد همه جوره موشک اینا زدن غرق نشد اخر سر از داخل مواد منفجره کار گذاشتن ک غرقش کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۱ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۵
سرعت ناوشکن های فراری
کمتر از عطسه خرسی نیست که پشت گردن، روی کراوات، و یقه پیراهن رضا بی غیرت؛ رضا قاتل از راه دور؛ روی کاغذ رضای شوهر یاسمین بانو؛ ننگ دودمان پالانی سس استفراغ کرد... خخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۹ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۵
کاربر بنی ، اونی که میگی درسته ولی اون برای ناو هواپیما بر هست ، دیروز چند تا ناو اومدن مثل ناو دنا ، حتی اونا هم نتونستن غرق کنند همه شاکین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۳ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۵
اینترنتو باز کنین بابا ۳ ماه شد ما نت نداریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۳ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۵
اینترنت را فراموش کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۰ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۵
سپاه دوست داریم. در قلب مردم جا داری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۰ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۵
آره حالا اینترنت را وصل کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۹ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۵
آزموده را دوباره آزمودن خطاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۴ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۵
الان در داخل می گویند فلان جا با اوکراین یا غزه و اسرائیل و آمریکا و ... جنگ دارن چرا اینترنت اونا قطع نیست. چه تفکر بچه گانه ای
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۲ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۵
جدی خودت پاسخ خودت رو دادی. خیلی ساده س درکش بزرگسال.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۲ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۵
همه اشتباه فکر میکنن فقط شما درست میگی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۳ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۵
احسنت ، فقط با زبان زور موشک باید پاسخ داد
Iran (Islamic Republic of)
بنی
۰۷:۰۳ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۵
چ زبونی برادر من اونا میگن مذاکره اینا میگن باشه اونا میگن جنگ اینا میگن باشه بخدا ی بار چرا ما نباید حمله کنیم شرشون رو بکنیم یا توافق کنیم نمیشه ک هرموقع هرکاری اونا دلشون خواست بکنن بعد ما جواب بدید ایران ب این عزمت بزرگی شده بازیچه اینا بزنید بابا بزنید همه اجدادشون بیاد جلو چشمشون یا ی بار براهمیشه برید توافق کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۶ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۵
خسارت شدید و فرار؟ بزنین پالایشکاهعای نقت و گاز و پتروشیمی و زیرساخت فیبر منطقه ... همه رو نابود کنین. مرگ یه بار شیون یه بار.
ببین وای جی سی،، ما این نظرات رو برای خنده نمیفرستیم. برای مسوولین مملکت ارسال کنین.
Iran (Islamic Republic of)
خسرو
۰۵:۱۴ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۵
آمریکایی‌ها با تلفات جانی وشکسته امارات وکویت دل خوش هستند .ماایرانیها هیچ حمله‌ ای به کشورهای عربی نکردیم که آمریکا به کمک آنها آمده باشند،.این جنگ ..جنگ زور گویی است ...شرته جنگ تا پایانه جنگ است که ما خاک خود را با جان خود حفاظت میکنیم