نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۹ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۵
هی با دشمن مماشات کنید تا مجدد حمله کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۶ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۵
فرار کردن؟؟؟؟؟؟؟؟ الان دیکه محاصره نیستیم،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۴ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۵
فقط خسارت؟! کاش میتونستید یکیش رو غرق کنید یا حداقل تعدادی تلفات بگیرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۶ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۵
تیم فوتبال کره شمالی تا الان۳بار قهرمان جام جهانی شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۴ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۵
🤣🤣🤣🤣خیلی به جا بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۴ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۵
احسنت. ترامپ هم یه ۳۰ باری هست در مقابل ایران پیروز شده
Iran (Islamic Republic of)
تورم،مالیات فقرا به اغنیا
۱۷:۲۳ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۵
موشکها رو به آمریکا زدن،تو چرا دردت اومده آخه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۹ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۵
فقط جنگ و خون ریزی و اتش و ویرانی مثل جنگ جهانی دوم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۷ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۵
آخه یه وحشی بهت حمله کنه بعد بگی صبر و مذاکره وصلح خیلیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۶ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۵
مگر نگفتید زمان بزن ودر رو تمام شده .. فرار کرد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۵ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۵
ظاهرا هنوز تمام نسده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۵ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۵
مواظب باشید ایران در تور دیپلماسی نیفته . سرگرم کردن ما با این دیپلماسی دروغین مساوی با حذف حزب الله و حمله همه جانبه به ایران. تو را به خدا ساده نگیرید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۷ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۵
مردم خسته از دیپلماسی های طولانی وباج خواهی دشمن هستند
Iran (Islamic Republic of)
سید احمد
۱۱:۴۱ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۵
درود وسلام خدابر رزمندگان دلاور باغیرت ایرانی اسلامی بتازید بر این دشمن ناخلف جنایتکار بذدل رژیم آمریکا یی و صهیونی کثیف ،یدالله فوق ایدیهم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۶ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۵
احسنت فقط بتازید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۸ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۵
به اذن الهی دشمنان ایران و ایرانی ؛ دشمنان مظلومان جهان نابود خواهند شد و جز گردی از انان باقی نخواهد ماند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۲ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۵
اگر پیشنهاد آتش بس از طرف دشمن بود چرا پذیرفته شد؟ پیشنهاد دشمن چیزی ست که مدتها روی آن فکر شده و نقشه اوست. پذیرش آن یعنی در تله او افتادن.
الانم بنادر رو میزنن که حتی تک و توک کشتی رد شد از محاصره بندری نباشه که بار رو خالی کنه.
واقعا تعجب داره
Iran (Islamic Republic of)
پرسنال
۱۱:۲۵ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۵
میگم اگه جنگ ۸ سال طول بکشه چی؟ وضع زندگی مردم چه خواهد شد؟ اونا میتونن تا هر موقع دلشون بخواد جنگ رو ادامه بدن، نگاه به قیمت ها بکنین!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۶ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۵
فقطبه خدا تکیه کنید که فرعون و نمرود را نابود کرد
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۱:۰۵ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۵
کسوری که همیشه تهدید میشود تحریم میشود ترور میشود نداشتن بمب اتم حماقت است اونهم هزار بار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۱ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۵
داشتن بمب اتم حرام است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۲ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۵
این مکار نقشه داره البته به فکر خودش که نمیرسه دوستان صهیونیستش نقشه کشیدند. مردم حواستون به خیابان باشه نکنه به اسم سفر به عتبات میدان رو خالی کنید الان کربلا میدان خیابان است. تا ولی، امر نکرده باید توی خیابان باشیم. مواظب فریب شیاطین انس از چپ و راست باشید. نه با تشر و نه با دین و نه با تمسخر گول شیاطین رو نخورید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۹ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۵
احسنت خدا قوت