مواظب باشید ایران در تور دیپلماسی نیفته . سرگرم کردن ما با این دیپلماسی دروغین مساوی با حذف حزب الله و حمله همه جانبه به ایران. تو را به خدا ساده نگیرید.
اگر پیشنهاد آتش بس از طرف دشمن بود چرا پذیرفته شد؟ پیشنهاد دشمن چیزی ست که مدتها روی آن فکر شده و نقشه اوست. پذیرش آن یعنی در تله او افتادن.
الانم بنادر رو میزنن که حتی تک و توک کشتی رد شد از محاصره بندری نباشه که بار رو خالی کنه.
واقعا تعجب داره
این مکار نقشه داره البته به فکر خودش که نمیرسه دوستان صهیونیستش نقشه کشیدند. مردم حواستون به خیابان باشه نکنه به اسم سفر به عتبات میدان رو خالی کنید الان کربلا میدان خیابان است. تا ولی، امر نکرده باید توی خیابان باشیم. مواظب فریب شیاطین انس از چپ و راست باشید. نه با تشر و نه با دین و نه با تمسخر گول شیاطین رو نخورید.
الانم بنادر رو میزنن که حتی تک و توک کشتی رد شد از محاصره بندری نباشه که بار رو خالی کنه.
واقعا تعجب داره