نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۰ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۵
این چه مسخره بازیه با ۳ تا ناو حمله می‌کنه میگه یا نابودتون میکنم یا توافق رو امضا کنید دنیا صاحب ندارن قانون نداره سازمان ملل کدوم گوریه. این عین باج گیریه. حمله کنه همون رو بکشه که بهتر از توافق به نفع خودشه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۴ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۵
درود بر لشگر جان بر کف و شجاع و قدرتمند ایران .
سلام بر شهیدان
سلام بر شهید تنگسیری و همه شهدای نیروی دریایی
ما شاء الله و سلامت باشید در دفاع جانانه و پاسخ مقتدرانه به متجاوزین شکست خورده .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۲ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۵
چطور میشه با خسارات سنگین فرار کرد؟؟
مگه ناو سرعت قایق موتوری رو داره که به سرعت فرار کنه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۳ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۵
کره شمالی قهرمان جام جهانی شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۵ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۵
کره شمالی قهرمان جام شده... خیلی جالب گفتی احسنت
Iran (Islamic Republic of)
🇱🇧اشرق فتیحه🇱🇧
۰۷:۵۱ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۵
باید حاکمان امارات و بحرین رو مورد هدف قرار داد باید امارات به دست ایران فتح بشه و اداره و اختیار امارات به دست یه یکی از نیروهای مقاومت داده بشه اینطوری برای ایران هم بهتره و بهتره بحرین هم فتح و دوباره به ایران برگرده و دوباره جزوی از ایران بشه اصلا هر کدوم از کشورهای خلیج فارس بهمون خیانت کردن حکومت و سرانش رو هدف قرار بدیم اینطوری چهره ی خاورمیانه به نفع خود ایران تغییر میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۸ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۵
نیروی دریایی آمریکا داره کار دزدان دریایی رو انجام میده هرکجای دنیا بغیر از سواحل خود آمریکا بایدبهشون پاسخ داد.باید بهشون اعلام بشه و سپاه از این به بعد باهاشون مانند دزدان دریایی تو آبهای بین‌المللی برخورد کنه.
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته
۰۷:۳۱ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۵
خسارت قابل توجه یعنی چی؟ناوهاشان که فرار کردند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۰ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۵
مدرکش کو؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۹ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۵
مرگ بر شیطان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۷ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۵
حضور ناوهای امریکا در منطقه یعنی وجود فتنه که با مماشات ومدارا رفل نمیشو ولا حمله همه جانبه وتسخیر همه انها
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۷:۰۹ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۵
بزنید غرق کنید
چرا نتیجه اینهمه موشک و پهباد فقط فرار باشه
تاکی میخواهید تو لاک دفاعی باشید
بزنید حمله کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۱ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۵
دشمن نباید امان داد. یکی می زنند باید ده تا بخورند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۷ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۵
باید این ۱۶ کشتی جنگی امریکا که در محاصره دریایی ایران شرکت دارند به وسیله زیر دریایی های قدیر و اژدر حوت مورد حمله و ضربه قرار گیرند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۷ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۵
اولا خسته مباشید ثانیا از این بع بعد بجای موشک اخطار موشک انهدام برج مخابراتی و فرماندهی ناو را بزنید

اگه برجهای مخابراتی و فرماندهی ناو از بین برند ناو ب ی نیکه آهن بزرگ به درد نخور برای دشمن تبدیل میشه که استفاده از اون از دست می دهد
و راحت میشه اون تصرف کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۴ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۵
چرا ما هر سری ناوهای تروریستی آمریکا رو فراری میدیم در حالی که براحتی میتونیم غرقشان کنیم؟؟! باید طوری محکم برخورد شود که به فکر آمدن به سمت تنگه را هم نداشته باشند عملکرد صفر.
Iran (Islamic Republic of)
مهران خدمتی
۰۶:۵۴ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۵
سلام .دمتون گرم .محبت میکنید .مرد هستید .ایول دارید ،🌹🌹🌹