این چه مسخره بازیه با ۳ تا ناو حمله میکنه میگه یا نابودتون میکنم یا توافق رو امضا کنید دنیا صاحب ندارن قانون نداره سازمان ملل کدوم گوریه. این عین باج گیریه. حمله کنه همون رو بکشه که بهتر از توافق به نفع خودشه .
درود بر لشگر جان بر کف و شجاع و قدرتمند ایران .
سلام بر شهیدان
سلام بر شهید تنگسیری و همه شهدای نیروی دریایی
ما شاء الله و سلامت باشید در دفاع جانانه و پاسخ مقتدرانه به متجاوزین شکست خورده .
باید حاکمان امارات و بحرین رو مورد هدف قرار داد باید امارات به دست ایران فتح بشه و اداره و اختیار امارات به دست یه یکی از نیروهای مقاومت داده بشه اینطوری برای ایران هم بهتره و بهتره بحرین هم فتح و دوباره به ایران برگرده و دوباره جزوی از ایران بشه اصلا هر کدوم از کشورهای خلیج فارس بهمون خیانت کردن حکومت و سرانش رو هدف قرار بدیم اینطوری چهره ی خاورمیانه به نفع خود ایران تغییر میکنه
نیروی دریایی آمریکا داره کار دزدان دریایی رو انجام میده هرکجای دنیا بغیر از سواحل خود آمریکا بایدبهشون پاسخ داد.باید بهشون اعلام بشه و سپاه از این به بعد باهاشون مانند دزدان دریایی تو آبهای بینالمللی برخورد کنه.
اولا خسته مباشید ثانیا از این بع بعد بجای موشک اخطار موشک انهدام برج مخابراتی و فرماندهی ناو را بزنید
اگه برجهای مخابراتی و فرماندهی ناو از بین برند ناو ب ی نیکه آهن بزرگ به درد نخور برای دشمن تبدیل میشه که استفاده از اون از دست می دهد
و راحت میشه اون تصرف کرد
چرا ما هر سری ناوهای تروریستی آمریکا رو فراری میدیم در حالی که براحتی میتونیم غرقشان کنیم؟؟! باید طوری محکم برخورد شود که به فکر آمدن به سمت تنگه را هم نداشته باشند عملکرد صفر.
سلام بر شهیدان
سلام بر شهید تنگسیری و همه شهدای نیروی دریایی
ما شاء الله و سلامت باشید در دفاع جانانه و پاسخ مقتدرانه به متجاوزین شکست خورده .
مگه ناو سرعت قایق موتوری رو داره که به سرعت فرار کنه؟
چرا نتیجه اینهمه موشک و پهباد فقط فرار باشه
تاکی میخواهید تو لاک دفاعی باشید
بزنید حمله کنید
اگه برجهای مخابراتی و فرماندهی ناو از بین برند ناو ب ی نیکه آهن بزرگ به درد نخور برای دشمن تبدیل میشه که استفاده از اون از دست می دهد
و راحت میشه اون تصرف کرد