نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۵ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۵
خدایا صلح برقرار. کن در منطقه خلیج فارس تنگه هرمز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۳ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۵
خدا یا با نابودی دشمنان صلح را برقرار کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۵ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۵
خدایا صلح برقرار. کن در منطقه خلیج فارس تنگه هرمز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۴ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۵
ترور هنیه تو تهران مماشات کردیم جنگ شد تو جنگ ۱۲ روزه مماشات کردیم رهبر زدن هرچی بیشتر مماشلت میکنید بیشتر میان جلو تر میان دو تا از اون هایپر سونیک ها بزنید به یک ناور تا غرق اخبارش پخش بشه دیگه هی ترقه میندازین اون ها نفهم اند با این چیزا کوتاه نمیان زبان زور میفهمند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۰ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۵
از زمان حاح قاسم مماشات کردیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۴ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۵
ترور هنیه تو تهران مماشات کردیم جنگ شد تو جنگ ۱۲ روزه مماشات کردیم رهبر زدن هرچی بیشتر مماشلت میکنید بیشتر میان جلو تر میان دو تا از اون هایپر سونیک ها بزنید به یک ناور تا غرق اخبارش پخش بشه دیگه هی ترقه میندازین اون ها نفهم اند با این چیزا کوتاه نمیان زبان زور میفهمند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۳ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۵
چندین دهه هست کتک اصلاح طلبان را میخوریم یادمان نرفته میگفتند ترامپ تاجر است معامله بکنیم کنار می اید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۱ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۵
دورد خدا به رزمندگان سپاه پاسداران ارتش جمهوری اسلامی ایران عزیزوم دست خدا بر سرتون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۱ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۵
قایق موتوری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۰ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۵
الان یعنی فرار کردن از منطقه رفتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۱ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۵
اون شارجه و ابوظبی خوب بزنین که دیگه بفکر حمله نباشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۲ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۵
امارات همان اسراییل دوم است،رحم نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۲ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۵
اینجوری مدام میاد چند تا موشک ما رو هدر میده و باز دور میشه این زدن فایده نداره قشنگ بزنید غرق بشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۵ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۵
فرار که نشد خسارت!
می زنه خراب می کنه و کلی مردم هم کشته می شن شما هم ۱۰ تا موشک و پهپاد می‌زنید که اونا فرار کنن؟؟؟!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۸ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۵
اومده زده بعد شما میگی فرار کردن خوب چرا نمیزنین غرق بشن .
شاید هم غرق نمیشن اونا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۱ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۵
میگه زدیم خسارت دیده و فرار کرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۴ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۵
آمریکا تنش میخاره یادش رفته یک ماه پیش چه بلایی به سرش اوردیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۳ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۵
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی متشکریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۹ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۵
ناو هاشون که فرار کردن، دیگه چه خسارت قبل توجهی وارد کردید؟
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۰۸:۰۲ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۵
باید قویا بررسی شود چگونه سه ناو فرار کرده است