سپاس خدای بزرگ که سپاه پاسداران عزیز ارتش جان برکف و نیروهای مسلح قدرتمندی داریم که مقابل ابرقدرت نرین کشور دنیا و ثروتمندترین کشورهای دنیا می ایستند وپا پس نمیکشند وآنها را با خسارت فراری میدهند که اگر این نبود آنها همه ما را تکه تکه وکشور مارا نیز تکه تکه میکردند
برد موشک ها شون رو هم حساب کن. شاید قشم رو از امارات زده باشن نه با موشک ناو
ناشناس
۱۰:۲۵ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۵
انشاءالله باتوکل بخدا و پیرو بیانات رهبر عزیزمون ، ضربات چنان باشد که ناوهای کوچک و بزرگشون از رده خارج یابه قعر آبهای ایران بروند . دستتون درد نکنه .
کوچکترین ضربه را با سخت ترین و بدترین ضربه پاسخ دهید . خداهمه تون رو حفظ کنه انشاءالله. از فرصتی که خدای بزرگ با نفهمی وقلدری دشمن فراهم کرده استفاده کامل درنابودی دشمن کنید .
حاجی حتما وضعت خوبه و از مردم خبر نداری قطعا مسلمان نیستی
ناشناس
۱۴:۴۶ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۵
دشمنان داخلی همونایی هستند که باعث تفرقه هستند و فقط به فکر آزار و اذیت مردمن چه با اینترنت طبقاتی چه با گرانی و ...
ناشناس
۱۰:۰۱ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۵
الان مردم شاکین چرا نمیتونی یک ناو دشمن غرق ناوی که سرعت بسیار کمی داره چه طور فرار میکنه تازه اگه خسارت دیده بود که نمیتونست فرار کنه ،بگید توانایی غرق کردن ناو دشمن نداریم
فرار نه در واقع از سمتی به سمت دیگر تنگه هرمز عبور کردند . در مورد خسارت هم زیاد مطمعن نیستیم چون فیلم یا تصویری برای اثبات ادعای خسارت نیست . احساس میکنم داریم بازی میخوریم . اخبار که با تاخیر دو ساعته اعلام میشه و خسارتها هم کوچک تلقی میشه .نمیدونم این سیاست چیه ولی خدا خودش ختم به خیر کنه .
کی انتقام دنا را میگیریم باید ناو شکنهایش غرق شوند نگذارید فرار بکنند تاریکی غرق نشوند دست بردار نیستند اگر غرق بکنید آنها خواهند حادثه امنیتی بوده ربطی به ایران ندارد
حداقل دو تاشون باید غرق میشدن بخاطر بچه های دنا .
حالا سوال اینه از تنگه عبور کردن آمدن قشم را زدن بعد دوباره از تنگه عبور کردن و رفتن خارج از تیر رس موشک ها؟
کوچکترین ضربه را با سخت ترین و بدترین ضربه پاسخ دهید . خداهمه تون رو حفظ کنه انشاءالله. از فرصتی که خدای بزرگ با نفهمی وقلدری دشمن فراهم کرده استفاده کامل درنابودی دشمن کنید .