نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۰:۴۳ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۵
سلام
حداقل دو تاشون باید غرق میشدن بخاطر بچه های دنا .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۵ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۵
و به انتقام بچه های دانش آموز میناب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۸ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۵
سپاس خدای بزرگ که سپاه پاسداران عزیز ارتش جان برکف و نیروهای مسلح قدرتمندی داریم که مقابل ابرقدرت نرین کشور دنیا و ثروتمندترین کشورهای دنیا می ایستند وپا پس نمی‌کشند وآنها را با خسارت فراری می‌دهند که اگر این نبود آنها همه ما را تکه تکه وکشور مارا نیز تکه تکه می‌کردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۸ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۵
خسارت نزدید رفتن دورتر از موشک ها
حالا سوال اینه از تنگه عبور کردن آمدن قشم را زدن بعد دوباره از تنگه عبور کردن و رفتن خارج از تیر رس موشک ها؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۵ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۵
برد موشک ها شون رو هم حساب کن. شاید قشم رو از امارات زده باشن نه با موشک ناو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۵ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۵
انشاءالله باتوکل بخدا و پیرو بیانات رهبر عزیزمون ، ضربات چنان باشد که ناوهای کوچک و بزرگشون از رده خارج یابه قعر آب‌های ایران بروند . دستتون درد نکنه .
کوچکترین ضربه را با سخت ترین و بدترین ضربه پاسخ دهید . خداهمه تون رو حفظ کنه انشاءالله. از فرصتی که خدای بزرگ با نفهمی وقلدری دشمن فراهم کرده استفاده کامل درنابودی دشمن کنید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۳ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۵
غواصان سلحشور میتوانند به بدنه ناو ها بمب بچسبانند وام‌ها را منفجر کنند و از حالت عملیاتی خاذج کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۲ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۵
ناو ها شما را سرگرم کردن از تنگه عبور کردند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۷ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۵
افرین به نیروی دریاییی سپاه پاسداران دست خدا بر سرتون خامنه‌ای رهبرتون خدا یارتون که از همه بهتره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۲ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۵
دشمنان داخلی به مراتب از آمریکا خطرناک تر هستند آن هایی که با حمله به کشور خوشحال می شوند و اینترنت می خواهند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۸ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۵
حاجی حتما وضعت خوبه و از مردم خبر نداری قطعا مسلمان نیستی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۶ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۵
دشمنان داخلی همونایی هستند که باعث تفرقه هستند و فقط به فکر آزار و اذیت مردمن چه با اینترنت طبقاتی چه با گرانی و ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۱ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۵
الان مردم شاکین چرا نمیتونی یک ناو دشمن غرق ناوی که سرعت بسیار کمی داره چه طور فرار میکنه تازه اگه خسارت دیده بود که نمیتونست فرار کنه ،بگید توانایی غرق کردن ناو دشمن نداریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۷ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۵
عجب. پس فرار کردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۷ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۵
خسارت یعنی ناو دشمن غرق بشه ۵۰ روز جنگ یک ناو دشمن غرق نشده ولی اونا ۱۸۰ تا کشتی ما زدن نابود کردن چجوری نمیتونید یک کشتی اونا غرق کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۳ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۵
فرار نه در واقع از سمتی به سمت دیگر تنگه هرمز عبور کردند . در مورد خسارت هم زیاد مطمعن نیستیم چون فیلم یا تصویری برای اثبات ادعای خسارت نیست . احساس میکنم داریم بازی میخوریم . اخبار که با تاخیر دو ساعته اعلام میشه و خسارتها هم کوچک تلقی میشه .نمیدونم این سیاست چیه ولی خدا خودش ختم به خیر کنه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۰ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۵
کی انتقام دنا را میگیریم باید ناو شکنهایش غرق شوند نگذارید فرار بکنند تاریکی غرق نشوند دست بردار نیستند اگر غرق بکنید آنها خواهند حادثه امنیتی بوده ربطی به ایران ندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۵ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۵
عجب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۴ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۵
ار کی تا حالا فرار کردن شده خسارت؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۸ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۵
خسارت دیدن که فرار ‌کردن. می دونم، خیلی خیلی پیچیده هست، درکش سخته برات
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۳ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۵
هنگام فرار چون سرعت مجبورن زیاد کنند سوخت بیشتری میسوزه میشه خسارت سنگین کلی پول سوخت باید بدن حالا ههه