بخدا قسم اینجا فقط باهم مردم درد ودل میکنن .. پیاما ونظرات همدیگه رو میخونیم فک میکنید یماهه اکثرا دارن نظر میدن ک استانهای قرمزو یا محدودیت در نظر بگیرن یا قرنطینه کنن کسی ب گوش مسوولین میرسونه معلومه ک نه ...
ناشناس
۱۴:۵۹ ۰۵ تير ۱۳۹۹
خواهشا صدای ما رو به گوش مسولان دانشگاه آزاد برسونید.
نگذارید بچه های ما رو به شهرهای دیگه برای امتحان بکشند.
جون بچه های ما در خطر.
ما پارتی نداریم.
ما خوزستانیها درخواست داریم تمومی مسوولین خوزستان باید استعفا بدن چون دوماهه استان وضعیتش خرابه اما هیجکاری نکردن بچه های سرباز ما تو استان چ گناهی کردن چرا ب هر سربازی ۲۰ روز مرخصی نمیدن . ?? چرا واگذار کردن ب استانداریها استان?? دولتم دیگه بیخیال شده ایهمه مبتلا ایهمه فوای پ کی ب مدد الهی کرونا رو شکست میدین ?
نگذارید بچه های ما رو به شهرهای دیگه برای امتحان بکشند.
جون بچه های ما در خطر.
ما پارتی نداریم.
چی شده ؟