نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمدامین
۱۳:۰۲ ۰۶ تير ۱۳۹۹
چرا کسی کاری انجام نمیده همه تالارها رو باز کردن مردم‌با خیال راحت عروسی میگیرن چرا واقعا چرا کسی به داد مردم‌نمیرسه خواهشا درست رسیدگی بشه لطفا باز محدودیت ها رو اعمال کنین تا از این بیشتر نشده فوتی ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۵ ۰۶ تير ۱۳۹۹
همه دارن مطمعن میشن ک دولت نمیخاد مهار شه ..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۵ ۰۶ تير ۱۳۹۹
کنکور ها همگی باید تعویق بیفتند
کنکور ها همگی باید تعویق بیفتند
کنکور ها همگی باید تعویق بیفتند
کنکور ها همگی باید تعویق بیفتند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۴ ۰۶ تير ۱۳۹۹
من خودم صبح جمعه فهمیدم!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۵ ۱۷ مرداد ۱۳۹۹
خواب دیدی خیر باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۷ ۰۶ تير ۱۳۹۹
دیگه کل ملت فهمیدن مسوولین کاری نمیکنن وگرنه استانهای قرمزو قرنطینه یا محدودیت سفت وسخت میکردین .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۵ ۰۶ تير ۱۳۹۹
ملت گیریم که همه ی حرفاتون درست...من یه سوال ساده دارم چند درصد مردم شهرتون ماسک میزنند؟من منتقد دولت هستم به روحانی هم رای ندادم ولی وقتی شما خودتون برای جون خودتون ارزش قایل نیستین از روحانی با تدبیر چه انتظاری دارین به فکرشماباشه.
Iran (Islamic Republic of)
گارگر
۰۷:۰۱ ۰۶ تير ۱۳۹۹
فعلا که به بهانه کرنا وتحریم خوب دارند اقلام مصرفی مردم را خیلی خیلی گرون میفروشند .مردم ایران خودتون بفکر خودتون باشید وگرنه دولت واین مجلس فعلی به تنها چیزی که فکر نمیکنند سلامت ومعیشت مردم ایران هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۱۸ ۰۶ تير ۱۳۹۹
ازوقتی که قرارشذبرامناطق قرمزتدابیرومحدودیت هایی آجرابشه دیگه مناطق قرمزاعلام نمیه بجاش میگن آماربستری زیادتره
Iran (Islamic Republic of)
همشهری
۰۳:۴۸ ۰۶ تير ۱۳۹۹
بازهم بگید مردم مقاومت میکنند نه داداش مردم دیگه نا ندارند فریاد بزنندمسیولین کجایی یکی نیست از صلح حرف بزنه تاکی و کجا مارا زجر کش نکنید
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۰۰:۵۵ ۰۶ تير ۱۳۹۹
مراسمات عزا و عروسی رو باید تعطیل کنن چون اصلا رعایت نمیکنن...
Iran (Islamic Republic of)
داود
۲۳:۳۷ ۰۵ تير ۱۳۹۹
سلام .
تابستون مهار نشه پاییز اوضاع غیر قابل کنترل میشه .
من هر روز این پیام رو مینویسم .چه منتشر کنن یا نکنن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۴ ۰۶ تير ۱۳۹۹
دقیقا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۳ ۰۵ تير ۱۳۹۹
آقا نهاد های دیگری هم هستند که میتونن بر عملکرد دولت نظارت کنند چرا از اونها هیچ صدایی در نمیاد؟؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۷ ۰۵ تير ۱۳۹۹
نیوزیلند فقط ۴ هفته قرتطینه بود خدایا کشوری ک دیگه میزبان کرونا نیس اوموقع خوزستان دوماهه قرمزه استاندار هیچ اقدانی نمیکنه .‌آقایون خون مردمی ک فوت میشن ب گردن شماهاس .. خدا ازتون نگذره الهی کرونا بگیره خودتونو تا بفهمید چی ب چیه هر چن ولا انگار مسوولین خودشون واکسنشو زدن ک هیچ نمیگیرشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۳ ۰۵ تير ۱۳۹۹
یا خداااا خوزستان ۱۳۱۳ مبتلا و۶۴ فوتی آقای شریعتی وظیفه ت چیه با کمال پرویی بدون ماسکم میاد جلو دوربین ...آقا استان مر از مشکل استعفا بده .. چطو شبا راحت میخابی با ایی بی مسوولیتت بیشترین مبتلا وفوتی تو کل کشورو داریم خوابی یا بیدار کی میخای ی اقدامی بکنی هی بگین مردم مردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۳ ۰۵ تير ۱۳۹۹
علی برکت الله