چرا کسی کاری انجام نمیده همه تالارها رو باز کردن مردمبا خیال راحت عروسی میگیرن چرا واقعا چرا کسی به داد مردمنمیرسه خواهشا درست رسیدگی بشه لطفا باز محدودیت ها رو اعمال کنین تا از این بیشتر نشده فوتی ها
ملت گیریم که همه ی حرفاتون درست...من یه سوال ساده دارم چند درصد مردم شهرتون ماسک میزنند؟من منتقد دولت هستم به روحانی هم رای ندادم ولی وقتی شما خودتون برای جون خودتون ارزش قایل نیستین از روحانی با تدبیر چه انتظاری دارین به فکرشماباشه.
فعلا که به بهانه کرنا وتحریم خوب دارند اقلام مصرفی مردم را خیلی خیلی گرون میفروشند .مردم ایران خودتون بفکر خودتون باشید وگرنه دولت واین مجلس فعلی به تنها چیزی که فکر نمیکنند سلامت ومعیشت مردم ایران هست
یا خداااا خوزستان ۱۳۱۳ مبتلا و۶۴ فوتی آقای شریعتی وظیفه ت چیه با کمال پرویی بدون ماسکم میاد جلو دوربین ...آقا استان مر از مشکل استعفا بده .. چطو شبا راحت میخابی با ایی بی مسوولیتت بیشترین مبتلا وفوتی تو کل کشورو داریم خوابی یا بیدار کی میخای ی اقدامی بکنی هی بگین مردم مردم
کنکور ها همگی باید تعویق بیفتند
کنکور ها همگی باید تعویق بیفتند
کنکور ها همگی باید تعویق بیفتند
تابستون مهار نشه پاییز اوضاع غیر قابل کنترل میشه .
من هر روز این پیام رو مینویسم .چه منتشر کنن یا نکنن.