نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۵ ۰۵ تير ۱۳۹۹
خدایا به فریاد کسانی برس که همیشه در حال مراعات هستند
خدایا این ویروس دامن ما رو نگیره
من خیلی می ترسم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۷ ۰۶ تير ۱۳۹۹
دقیقا الهی آمین
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۵:۵۳ ۰۵ تير ۱۳۹۹
خواستار تعطیلی کامل پاساژها و مراکز خرید در استان تهران هستیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۴ ۰۶ تير ۱۳۹۹
خب از فردا تعطیل چه سودی داره مردم از کجا پول در بیارن تا چرخ زندگیشون بچرخه ماسک زدن باید اجباری کنن و ماسک رایگان یا با قیمت مناسب توزیع کنند
Germany
باقرخان سالار ملی
۱۵:۵۳ ۰۵ تير ۱۳۹۹
علی برکت الله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۰ ۰۶ تير ۱۳۹۹
بی مزه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۶ ۰۵ تير ۱۳۹۹
وای خدااااااااا
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۵:۴۶ ۰۵ تير ۱۳۹۹
قدرت کشتن ویروس کرونا داره روز به روز بیشتر میشه مسولاااااان کجان همه جارو باز کردین چراااااا؟؟؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۵ ۰۵ تير ۱۳۹۹
قدرت کشتن نیست تعداد زیاد آمار مبتلاهاست که از ماه قبل زیاد شده الان مرگ و میر افزایش پیدا کرده،
Iran (Islamic Republic of)
محمدامین
۱۳:۱۳ ۰۶ تير ۱۳۹۹
واقعا چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Netherlands
ناشناس
۱۵:۲۴ ۰۵ تير ۱۳۹۹
آخیش باهمکاری مردم کرونارو شکست دادیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۳ ۰۵ تير ۱۳۹۹
مردم بهارستان و اسلامشهر عالی رعایت میکنند آفرین.عروسی ها رو هم شروع کردن
Iran (Islamic Republic of)
*
۱۵:۲۰ ۰۵ تير ۱۳۹۹
عامو سی کو 134 نفر فوتی :/
اخرش هممون میمیریم با این کنترل کردناشون ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۰ ۰۵ تير ۱۳۹۹
نمیدونم این مسئولین منتظر چی هستن که محدودیتا رو دوباره برگردونن! این همه مبتلا این همه فوتی یه ذره تو فکر مردم بیچاره نیستین
Iran (Islamic Republic of)
جوادجوبولی
۱۵:۱۰ ۰۵ تير ۱۳۹۹
آمار کرونا در ایران بسیار بیشتر از این صحبتهاست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۱ ۰۶ تير ۱۳۹۹
بابا خوزستان روزی ۱۳۰۰ مبتلا داره بجز فوتیها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۱ ۰۶ تير ۱۳۹۹
دقیقا تو استان خوزستان ک فقط ۱۳۱۳ مبتلا ۶۴ فوتی یعنی کل کشور ۱۲۰۰ نفر مبتلا داریم لابد ایی ۱۲۰۰ نفرم مال بقیه استانهای قرمزه خوزستان آمار کلی ش از ۶۰ هزار نفر رد کرد
Iran (Islamic Republic of)
محمدشاکی
۱۵:۰۹ ۰۵ تير ۱۳۹۹
مرغ رو ۱۵ هزار تومن بالا نخریدها یک وقت بهتون فشار میاد.مرغ ۹۰۰۰ تومنی شد ۱۵۰۰۰یعنی ۶۰ درصد افزایش قیمت!!! لبنیات ۲۵ درصد بازم گرون شد.خونه و ماشین بازم گرون شد.منی که ۲میلیون و ۴۰۰ هزار تومن حقوق میگیرم چجوری میتونم خرج ۴ نفر رو بدم؟؟ توروخدا به فکر مردم فلک زده باشید.شاید من هم خودم رو دار بزنم راحت بشم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۱ ۰۶ تير ۱۳۹۹
شغلت چیه ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۵ ۰۵ تير ۱۳۹۹
حدود 97درصد موافق تعویق کنکور هستند اون 3درصد افراد سهمیه ای و مشاوران و مافیای کنکور هستند که فقط خواهان برگزاری هستند تا به منافعشون برسند
کسانی که سهمیه دارند نیازی به شرایط مناسب برای برگزاری ندارند اونا همین که بشینند سر جلسه کافیه اونا هنوز نمی دونند با ماسک امتحان دادن یعنی چه
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۳:۴۷ ۰۵ تير ۱۳۹۹
ببخشید شما درس نخوندی بقیه که زحمت کشیدن چه گناهی کردن باید یه سال دیگه از عمرشون رو تلف کنن پشت کنکور..به خدا من نه سهمیه داریم نه مافیا و مشاور کنکورم
Iran (Islamic Republic of)
معترض
۰۰:۰۶ ۰۶ تير ۱۳۹۹
احسنت....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۹ ۰۶ تير ۱۳۹۹
کنکوری ها چهار ساعت بیشتر باید داخل یه سالن که معمولأ تهویه ی مناسبی هم نداره باید بشینن با ماسک تستای ریاضی و فیزیک حل کنن معلومه که نهایتش یه ساعت بعد همشون ماسکاشونا برمیدارن واقعأ اگر از هر ده تا سالن تو یکیش یه نفر کرونا داشته باشه بعدش چی میشه تو زمان چهار ساعت چند نفر دیگه به کرونا آلوده میشن؟؟
Iran (Islamic Republic of)
مینا از تهران
۱۵:۰۴ ۰۵ تير ۱۳۹۹
اگه بلیط گیرم بیاد سریع برمیگردم لندن .۴۱ درجه گرما از یک طرف مهار نکردن کرونا هم از طرف دیگه ! الان تو انگلیس دوروز قبل حدود ۳۰۰ بیمارجدید مبتلاشدن اینجا ۲۵۰۰..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۱۱ ۰۶ تير ۱۳۹۹
اگه کرونامارانکشه گرونی هم نکشه این تصمیم ای توماراکشته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۰ ۰۶ تير ۱۳۹۹
آفرین برگرد کارخوبی میکنی راستی چرا زودتر از اینا برنگشتی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۴ ۰۶ تير ۱۳۹۹
برو همون لندن بده ولمون کن دیگه...
Iran (Islamic Republic of)
لنگ سوخته
۱۵:۰۲ ۰۵ تير ۱۳۹۹
با رمزهای مجیدی قهرمان میشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۸ ۰۵ تير ۱۳۹۹
تورا به حضرت عباس یکی این ادم ببره یه پزسک روانشناس نشان بده از اول کرونا این بیچاره این پیامو هرروزمینویسه بعد دیشب به فولاد باختن هرچی فکرشو میکنم با رمزکاپلو..گواردیولا هم قهرمان نمیشین....برو یک رونمزشک خودتو نشون بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۰ ۰۵ تير ۱۳۹۹
آره دیدیم دیشب چطو با رمزهاش فولاد و بردین هههههخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
محمد امین
۰۲:۱۶ ۰۶ تير ۱۳۹۹
دیدم دیروز چجوری جلو فولاد بازی کردید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۱ ۰۶ تير ۱۳۹۹
ایووول خوب بش گفتی فقط همین جمله رو بلده خوبه ک باختن با رمزاشم اخراج شد ایی مشکل داره از بس قهرمان نشدن بیچاره .. اینجای جای فوتبال نیس عقده ای
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۰ ۰۵ تير ۱۳۹۹
لطفا تو هم دیگه آمار نده زیر نویس کنن بهتره ..دریغ از یخبر خوش .. دولتی ک نمیتونه گرونی وتورم ومهار کنه چطو میخاد کرونای مهار کنه از ایتالیا اسپانیا وچین وبقیه کشورا یاد بگیرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۱ ۰۶ تير ۱۳۹۹
مردم باید شعور داشته باشن و رعایت کنن