دقیقا تو استان خوزستان ک فقط ۱۳۱۳ مبتلا ۶۴ فوتی یعنی کل کشور ۱۲۰۰ نفر مبتلا داریم لابد ایی ۱۲۰۰ نفرم مال بقیه استانهای قرمزه خوزستان آمار کلی ش از ۶۰ هزار نفر رد کرد
محمدشاکی
۱۵:۰۹ ۰۵ تير ۱۳۹۹
مرغ رو ۱۵ هزار تومن بالا نخریدها یک وقت بهتون فشار میاد.مرغ ۹۰۰۰ تومنی شد ۱۵۰۰۰یعنی ۶۰ درصد افزایش قیمت!!! لبنیات ۲۵ درصد بازم گرون شد.خونه و ماشین بازم گرون شد.منی که ۲میلیون و ۴۰۰ هزار تومن حقوق میگیرم چجوری میتونم خرج ۴ نفر رو بدم؟؟ توروخدا به فکر مردم فلک زده باشید.شاید من هم خودم رو دار بزنم راحت بشم.
حدود 97درصد موافق تعویق کنکور هستند اون 3درصد افراد سهمیه ای و مشاوران و مافیای کنکور هستند که فقط خواهان برگزاری هستند تا به منافعشون برسند
کسانی که سهمیه دارند نیازی به شرایط مناسب برای برگزاری ندارند اونا همین که بشینند سر جلسه کافیه اونا هنوز نمی دونند با ماسک امتحان دادن یعنی چه
ببخشید شما درس نخوندی بقیه که زحمت کشیدن چه گناهی کردن باید یه سال دیگه از عمرشون رو تلف کنن پشت کنکور..به خدا من نه سهمیه داریم نه مافیا و مشاور کنکورم
معترض
۰۰:۰۶ ۰۶ تير ۱۳۹۹
احسنت....
ناشناس
۱۳:۱۹ ۰۶ تير ۱۳۹۹
کنکوری ها چهار ساعت بیشتر باید داخل یه سالن که معمولأ تهویه ی مناسبی هم نداره باید بشینن با ماسک تستای ریاضی و فیزیک حل کنن معلومه که نهایتش یه ساعت بعد همشون ماسکاشونا برمیدارن واقعأ اگر از هر ده تا سالن تو یکیش یه نفر کرونا داشته باشه بعدش چی میشه تو زمان چهار ساعت چند نفر دیگه به کرونا آلوده میشن؟؟
مینا از تهران
۱۵:۰۴ ۰۵ تير ۱۳۹۹
اگه بلیط گیرم بیاد سریع برمیگردم لندن .۴۱ درجه گرما از یک طرف مهار نکردن کرونا هم از طرف دیگه ! الان تو انگلیس دوروز قبل حدود ۳۰۰ بیمارجدید مبتلاشدن اینجا ۲۵۰۰..
تورا به حضرت عباس یکی این ادم ببره یه پزسک روانشناس نشان بده از اول کرونا این بیچاره این پیامو هرروزمینویسه بعد دیشب به فولاد باختن هرچی فکرشو میکنم با رمزکاپلو..گواردیولا هم قهرمان نمیشین....برو یک رونمزشک خودتو نشون بده
ناشناس
۲۲:۰۰ ۰۵ تير ۱۳۹۹
آره دیدیم دیشب چطو با رمزهاش فولاد و بردین هههههخخخخ
محمد امین
۰۲:۱۶ ۰۶ تير ۱۳۹۹
دیدم دیروز چجوری جلو فولاد بازی کردید
ناشناس
۱۵:۳۱ ۰۶ تير ۱۳۹۹
ایووول خوب بش گفتی فقط همین جمله رو بلده خوبه ک باختن با رمزاشم اخراج شد ایی مشکل داره از بس قهرمان نشدن بیچاره .. اینجای جای فوتبال نیس عقده ای
ناشناس
۱۵:۰۰ ۰۵ تير ۱۳۹۹
لطفا تو هم دیگه آمار نده زیر نویس کنن بهتره ..دریغ از یخبر خوش .. دولتی ک نمیتونه گرونی وتورم ومهار کنه چطو میخاد کرونای مهار کنه از ایتالیا اسپانیا وچین وبقیه کشورا یاد بگیرید
خدایا این ویروس دامن ما رو نگیره
من خیلی می ترسم
اخرش هممون میمیریم با این کنترل کردناشون ...
کسانی که سهمیه دارند نیازی به شرایط مناسب برای برگزاری ندارند اونا همین که بشینند سر جلسه کافیه اونا هنوز نمی دونند با ماسک امتحان دادن یعنی چه