درسته آمار فوتی ها بستری های جدید و موارد شدید زیاد و وحشتناک شده ولی حواسمون به نکته مثبت ماجرا یعنی آمار بالای بهبودیافته های جدید هم باشه..حالا یه عده رای منفی به کامنت بدن سر این حرف
افزایش آمار بهبود یافته ها به دلیل افزایش آمار مبتلایانه
ناشناس
۱۱:۰۴ ۰۶ تير ۱۳۹۹
هم مبتلایان بیشترن هم فوتیها خیالت راحت ..چطو روزاته خوزستان ۱۳۰۰ مبتلا داره ۵۰ ب بالا فوتی . کل کشور ۱۲۰۰ تا داره ایطو ک عالیه همه درخواست بدن خوزستان قرنطینه شه ویروس تنون میشه
محمدامین
۱۳:۰۳ ۰۶ تير ۱۳۹۹
حرفت رو قبول دارم ولی اگه واقعا اقدام درستی نشه فاجعه ی بزرگی پیش میاد
صابر
۱۶:۴۷ ۰۵ تير ۱۳۹۹
تا کی باید افزایش آمار هر روز را شاهد باشیم، همیشه در بعد منفی بیشترینیم کدام تدبیر ،کدام راهکار مثبت را پی بگیریم،
خسته نباشی دلاور مردان دولتی آمار رفتش بالای ۱۰هزار نفر فوتی انگار نه انگار بازم تمام ترددهای استانی باز هستش واقعا موندم به قول خود آقای روحانی ۹۸٪باید بگیرن بعدش بمیذن بعدش برن سینه قبرستون تا ما کرونا رو شکست بدیم وگرنه ما نمیتونیم شکستش بدیم یاحسین اسم تک تکشون باید توی کتاب گینس ثبت کردش
آدم نمی دونه چی بگه آخه وواقعا دردناکه بخدا ک عذاب وجدان و وواقعا حالمون بدمیشه وقتی میبینید یک شبه ۱۳۴ نفر ک تا دیروز پیش خانوادهاشون بودن الان نیستن خدایااااا فقط خودت به ما رحم کن و صبر به خانوادهاشون بده نمی دونم چرا نمیتونیم کاری کنیم مردم هم از مجبوری وناچاری میرن سرکار وقتی همه جا رو بازگشایی کردن وهیچ محدودیتی نیست دیگه چه انتظاری دارین ک مردم توی خونه بمونن آخه ،من تنهاااااا فقط نگران مدارس هستم آخه من ک پسرم مشکل ریوی وآسم وتنگی تنفس داره واز همین حال ترس رفتن به مدرسه و توی فکر کرونا هست چطوری میتونم بفرستم مدرسه آقای روحانی جناب آقایون مسئول وواقعا به فکر این بچه ها هستین میدونید با جان فرزندان این ملت بازی میکنید
اونایی ک بچه هاشون سالم ن هم نمیذارن برن فوقش یسال عقب بیوفتن چ میشه نذا بره جون انسان مهمتره یا درس هر وقت کرونا تموم شد بچه ها هم میرن مدرسه
محمدامین
۱۳:۰۶ ۰۶ تير ۱۳۹۹
بخدا آدم میترسه با این وضع چه جور بچه بره مدرسه
ناشناس
۱۳:۱۱ ۰۶ تير ۱۳۹۹
دیروز بیمارستان بودن
ناشناس
۱۶:۰۶ ۰۵ تير ۱۳۹۹
شریعتی استعفا بده چطو روت میشه هنو استعفا ندادی تموم مردم ب کشتن دادی با ایی جمعیت کم استان روزی ۱۰۰۰ مبتلا داری وظیفه ت چیه ها??? کی میخای تصمیم گیری کنی داری از کی خط میگیری ? ک هیچ محدودیتی سختگیری جیزی نمیکنی مردم خسته شدن خسته میفهمی مسوولینم باید یحرکتی بکنن ایطو ک نمیشه
سلام .
قبلا هم گفتم .الان باز هم میگم.
اگر تااخر تابستون کرونا پرونده اش بسته نشه پاییز با بیماری انفلانزا همراه میشه وتفکیکش سخته .هم برای مردم وهم برای کادر درمان که حسابی خسته شدن.
خدا کنه مسولین هرچیزی میدونن واز ما پنهان میکنن ودارن تدبیر میکنن منجر به فاجعه نشه .
بنده نه اجنبی هستم .ونه طرفدار شرق وغرب .یک دلسوز جامعه هستم مثل خیلی از مردم.
ملت بیچاره دولت ومسوولین عمدا دلشون نمیخاد کرونا تموم شه معلوم نیس چ سیاست کثیفیه وگرن هیچ کشوری تابحال پیش بینی نکرده کی کرونا کی تموم میشه .چطو وبر چ اساسی میگن تا دوسال آینده با کرونا زندگی میکنیم
عمدا مسوولین خوزستان همه چیو عادی جلوه میدن اموقع نفت وگازو نمیتونن صادر کنن استاندار خوزستان برو خودتو بکش چون یهفته س سپردن دس استان چرا هیچکاری نمیکنی بیشترین مبتلا وفوتی تو خوزستان از زمان جنگ بدتر شده کی میخای دس بکار شی???
ناشناس
۱۶:۰۲ ۰۵ تير ۱۳۹۹
بالاخره مردم یا از گشنگی میمیرن یا از کرونا.هردوی اینها هم به مسئولین ربطی نداره.فقط میگن ماسک بزنید.حالا ماسکم زدیم با مرِغ کیلویی بیست هزار تومن چیکار کنیم؟این همه بی تدبیری در دولت تدبیروامید.کاش فقط یک نفر پیدا میشد که دلسوز مردم باشه نه به فکر پول و مقام خودش
قبلا هم گفتم .الان باز هم میگم.
اگر تااخر تابستون کرونا پرونده اش بسته نشه پاییز با بیماری انفلانزا همراه میشه وتفکیکش سخته .هم برای مردم وهم برای کادر درمان که حسابی خسته شدن.
خدا کنه مسولین هرچیزی میدونن واز ما پنهان میکنن ودارن تدبیر میکنن منجر به فاجعه نشه .
بنده نه اجنبی هستم .ونه طرفدار شرق وغرب .یک دلسوز جامعه هستم مثل خیلی از مردم.