نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۷:۰۶ ۰۵ تير ۱۳۹۹
درسته آمار فوتی ها بستری های جدید و موارد شدید زیاد و وحشتناک شده ولی حواسمون به نکته مثبت ماجرا یعنی آمار بالای بهبودیافته های جدید هم باشه..حالا یه عده رای منفی به کامنت بدن سر این حرف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۰ ۰۶ تير ۱۳۹۹
افزایش آمار بهبود یافته ها به دلیل افزایش آمار مبتلایانه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۴ ۰۶ تير ۱۳۹۹
هم مبتلایان بیشترن هم فوتیها خیالت راحت ..چطو روزاته خوزستان ۱۳۰۰ مبتلا داره ۵۰ ب بالا فوتی . کل کشور ۱۲۰۰ تا داره ایطو ک عالیه همه درخواست بدن خوزستان قرنطینه شه ویروس تنون میشه
Iran (Islamic Republic of)
محمدامین
۱۳:۰۳ ۰۶ تير ۱۳۹۹
حرفت رو قبول دارم ولی اگه واقعا اقدام درستی نشه فاجعه ی بزرگی پیش میاد
Iran (Islamic Republic of)
صابر
۱۶:۴۷ ۰۵ تير ۱۳۹۹
تا کی باید افزایش آمار هر روز را شاهد باشیم، همیشه در بعد منفی بیشترینیم کدام تدبیر ،کدام راهکار مثبت را پی بگیریم،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۴ ۰۵ تير ۱۳۹۹
این آمار رو باید در ۲۰۰ ضرب کنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۵ ۰۶ تير ۱۳۹۹
اره بابا خوزستان روزی ۱۰۰۰نفر ب بالاس
Canada
سپیده از کنگرشاه سفلی
۱۶:۳۴ ۰۵ تير ۱۳۹۹
خدا کمک کنه دعا کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۸ ۰۵ تير ۱۳۹۹
خسته نباشی دلاور مردان دولتی آمار رفتش بالای ۱۰هزار نفر فوتی انگار نه انگار بازم تمام ترددهای استانی باز هستش واقعا موندم به قول خود آقای روحانی ۹۸٪باید بگیرن بعدش بمیذن بعدش برن سینه قبرستون تا ما کرونا رو شکست بدیم وگرنه ما نمیتونیم شکستش بدیم یاحسین اسم تک تکشون باید توی کتاب گینس ثبت کردش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۷ ۰۶ تير ۱۳۹۹
چرا خودشونو نمیگیره ?? رعایت نمیکنن بدون ماسک مث استاندار خوزستان ک بدون ماسک میاد جلو دوربین
Iran (Islamic Republic of)
محمدامین
۱۳:۰۴ ۰۶ تير ۱۳۹۹
تردد های استانی پیشکش عروسی ها رو بگو مراسم ختم ها رو بگو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۷ ۰۶ تير ۱۳۹۹
لابد او ۲ درصدم مسوولین ک نمیگیرشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۶ ۰۵ تير ۱۳۹۹
پیشگیری
Iran (Islamic Republic of)
پنجاه
۱۶:۲۶ ۰۵ تير ۱۳۹۹
خوزستان مظلوم فقط نفت و گاز وبنزینش برای دولت اهمیت داره جون مردمش برا کسی ارزش نداره اون از جنگ این از کرونا # خوزستان بی یاور
Iran (Islamic Republic of)
Mmm
۱۱:۰۵ ۰۶ تير ۱۳۹۹
خوزستان خودش میتونه یه کشور جدا باشه برا خودش مثه امارات کویت
Iran (Islamic Republic of)
محمدامین
۱۳:۰۵ ۰۶ تير ۱۳۹۹
خدا خودش به داد مردم برسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۵ ۰۵ تير ۱۳۹۹
از شنبه به حالت عادی برمیگردیم نگران نباشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۸ ۰۵ تير ۱۳۹۹
آدم نمی دونه چی بگه آخه وواقعا دردناکه بخدا ک عذاب وجدان و وواقعا حالمون بدمیشه وقتی میبینید یک شبه ۱۳۴ نفر ک تا دیروز پیش خانوادهاشون بودن الان نیستن خدایااااا فقط خودت به ما رحم کن و صبر به خانوادهاشون بده نمی دونم چرا نمیتونیم کاری کنیم مردم هم از مجبوری وناچاری میرن سرکار وقتی همه جا رو بازگشایی کردن وهیچ محدودیتی نیست دیگه چه انتظاری دارین ک مردم توی خونه بمونن آخه ،من تنهاااااا فقط نگران مدارس هستم آخه من ک پسرم مشکل ریوی وآسم وتنگی تنفس داره واز همین حال ترس رفتن به مدرسه و توی فکر کرونا هست چطوری میتونم بفرستم مدرسه آقای روحانی جناب آقایون مسئول وواقعا به فکر این بچه ها هستین میدونید با جان فرزندان این ملت بازی میکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۲ ۰۶ تير ۱۳۹۹
اونایی ک بچه هاشون سالم ن هم نمیذارن برن فوقش یسال عقب بیوفتن چ میشه نذا بره جون انسان مهمتره یا درس هر وقت کرونا تموم شد بچه ها هم میرن مدرسه
Iran (Islamic Republic of)
محمدامین
۱۳:۰۶ ۰۶ تير ۱۳۹۹
بخدا آدم میترسه با این وضع چه جور بچه بره مدرسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۱ ۰۶ تير ۱۳۹۹
دیروز بیمارستان بودن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۶ ۰۵ تير ۱۳۹۹
شریعتی استعفا بده چطو روت میشه هنو استعفا ندادی تموم مردم ب کشتن دادی با ایی جمعیت کم استان روزی ۱۰۰۰ مبتلا داری وظیفه ت چیه ها??? کی میخای تصمیم گیری کنی داری از کی خط میگیری ? ک هیچ محدودیتی سختگیری جیزی نمیکنی مردم خسته شدن خسته میفهمی مسوولینم باید یحرکتی بکنن ایطو ک نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
داود
۱۶:۰۴ ۰۵ تير ۱۳۹۹
سلام .
قبلا هم گفتم .الان باز هم میگم.
اگر تااخر تابستون کرونا پرونده اش بسته نشه پاییز با بیماری انفلانزا همراه میشه وتفکیکش سخته .هم برای مردم وهم برای کادر درمان که حسابی خسته شدن.
خدا کنه مسولین هرچیزی میدونن واز ما پنهان میکنن ودارن تدبیر میکنن منجر به فاجعه نشه .
بنده نه اجنبی هستم .ونه طرفدار شرق وغرب .یک دلسوز جامعه هستم مثل خیلی از مردم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۳ ۰۵ تير ۱۳۹۹
ملت بیچاره دولت ومسوولین عمدا دلشون نمیخاد کرونا تموم شه معلوم نیس چ سیاست کثیفیه وگرن هیچ کشوری تابحال پیش بینی نکرده کی کرونا کی تموم میشه .چطو وبر چ اساسی میگن تا دوسال آینده با کرونا زندگی میکنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۰ ۰۶ تير ۱۳۹۹
ملت رعایت نمیکنن
Iran (Islamic Republic of)
محمدامین
۱۳:۰۷ ۰۶ تير ۱۳۹۹
تا دوسال دیگه اونجور که پیش میره هیچکی زنده نمی مونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۲ ۰۵ تير ۱۳۹۹
حالا چون تهران افزایشی شد ممکنه مسولین کاری کنند وگرنه خوزستان که اصلا مهم نبست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۶ ۰۶ تير ۱۳۹۹
عمدا مسوولین خوزستان همه چیو عادی جلوه میدن اموقع نفت وگازو نمیتونن صادر کنن استاندار خوزستان برو خودتو بکش چون یهفته س سپردن دس استان چرا هیچکاری نمیکنی بیشترین مبتلا وفوتی تو خوزستان از زمان جنگ بدتر شده کی میخای دس بکار شی???
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۲ ۰۵ تير ۱۳۹۹
بالاخره مردم یا از گشنگی میمیرن یا از کرونا.هردوی اینها هم به مسئولین ربطی نداره.فقط میگن ماسک بزنید.حالا ماسکم زدیم با مرِغ کیلویی بیست هزار تومن چیکار کنیم؟این همه بی تدبیری در دولت تدبیروامید.کاش فقط یک نفر پیدا میشد که دلسوز مردم باشه نه به فکر پول و مقام خودش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۱ ۰۵ تير ۱۳۹۹
احسنت ،واقعا هم همینطوره تنها چرا فقط مرغ میگید خیلیا هستن همین پول خرید مرغ هم ندارن نان وماست چی میگید مرغ وگوشت ک جای خود داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۴ ۰۵ تير ۱۳۹۹
خدایا به فریادمون برس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۳ ۰۶ تير ۱۳۹۹
هیچکس به فکر مردم نیست
Iran (Islamic Republic of)
ممدم ممد
۱۵:۵۶ ۰۵ تير ۱۳۹۹
لطفا خواهشا استانهایی که وضعیت قرمزه به مدت دو هفته مثل ایام عید قرنطینع بشن و زدن ماسک هم اجباری بشه.بخدا اینجوری جلوی خیلی از مرگ و میرها گرفته میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۸ ۰۶ تير ۱۳۹۹
این چی میگی قرنطینه دیگه مال گذشته بود فقط باید از ماسک استفاده کنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۲ ۰۶ تير ۱۳۹۹
دوهفته دردی رو دوا نمیکنه باید تا آخر تابستون ممنوعش کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۹ ۰۶ تير ۱۳۹۹
احسنت ب شما