بگو چقدم جمعیتش زیاده منشا کرونا بود هنوز ب ۱۰۰ هزارتا نرسیده فوتیهاش ب ۵ هزار نرسیده اوقت ما چی ? اونا مسوول دلسوز دارن
ناشناس
۲۲:۱۸ ۰۵ تير ۱۳۹۹
از وقتی که کرونا اومده همه چی گرون شده مخصوصا کیسه برنج الان یک کیسه برنج ۱۰ کیلویی شده ۱۶۰ هزار تومان اول که کیسه برنج ۷۰ هزار تومان بود ما مستاجریم و کم درآمد داریم و قبلا به سختی می توانستیم برنج بخریم الان دیگه اصلا نمی توانیم بخیریم نه تنها برنج بلکه کالا های دیگر گران شده است.
میدونی چی جالبه اینکه روزهای اولیکه کرونا توی ایران بودش ایران با کمبود ماسک مواجعه بودش دولت اعلام کردش زدن ماسک اجباری نیستش مشکلی نداره هیچ تاثیری در پیشگیری کرونا نداره جالب تر از همه اینکه اون موقع ما ماسک زیادی برای تولید نداشتیم این حرفا رو مزدیم الان دولت اعلام میکنه ماسک زدن اجباری هستش اگه دولت از همون روز اول اجباری میکردش وتمام مشاغل باز بودش اشکالی نداره ولی هیچوقت نباید از همون روز اول تا پایان تابستون کلیه ترددهای استانی رو باز میکردش باید الانم دیر نشده که بخادش محدودیتهای ترددهای استانی رو تا پایان تابستون ممنوع کنن تا بتونن جلوی میافرها مریض رو بگیرن امروزم اخبار اعلام کردش گیلان ۴۰٪درصد دوبار کرونا گرفتن لطفا مردم عزیز مردم بافرهنگ به گیلان رشت انزلی لاهیجان مازندران نیایین لطفا خواهش میکنم ازتون از این ببیشتر نشه مریضی
عجیبه ولا وقتی چن تا استان قرمزه مثلا خوزستان روزی ۱۰۰۰ وخورده ای هستش سه چهار تا استان دیگه هم قرمزن چطو امار کل کشور ۲۵۰۰ تاس تازه خیلی استانهای دیگه هم میگن در مرز هشدار پس معلوم شد
الیاس
۲۱:۲۴ ۰۵ تير ۱۳۹۹
کروناهم که از بین بره حقوق نگرفتنو اجاره خونه و مستاجری مردم بیچاره رو میکشه خدا لعنت کنه مسبب این وضع رو
سه نفر از اعضای خانواده من گرفتن ، خودشان رفتن تست دادن مثبت بوده الان هم ۲ نفر قرنطینه خانگی هستن و پدرم که حالش بدتره بستری شد،هچکس از اداره یا وزارت بهداشت پیگیر دیگر مبتلایان مرتبط با ایشان نشده تا جایی که دونفر دیگه هم علائم پیدا کردن و رفتن برای تست ،جالبه که برای ۲ روز دیگه نوبت تست دادن .الان هم معلوم نیس چه تعداد از اعضای خانواده و دیگران درگیر هستن و فقط همینطور تعداد داره بالا میره.وکسی از بهداشت یا سیستم درمان پیگیر نیس
دلار همينجوری داره گرون تر میشع
مرغ گرون شده
روغن گیر نمیاد
رعایت شوهر کرد رفت !