نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۴ ۱۲ فروردين ۱۳۹۸
واقا جای تاسف داره
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۳:۰۰ ۱۲ فروردين ۱۳۹۸
اخه یک نفربیست سال یه برنامه زنده ورزشی رود ساعت پربازدید در اختیار داشته وهرهنری داشته دراین سالها انجام داده خب چه اشکالی دارد حالا یک نیروی جوانتر و متفاوت کاش روبگیره بخدا من خودم اوایل بیننده همیشگی نود بودم ولی بدلیل قیافه و حرفهای تکراری عادل چندساله نگاه نکردم
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۴:۲۹ ۱۲ فروردين ۱۳۹۸
یه برنامه جدا میثاقی درست کنه. نه بیاد دسترنج عادل رو بگیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۱ ۱۲ فروردين ۱۳۹۸
میثاقی خودش برنامه داره دیگه پس فوتبال برتر چیه؟ دست رنج خودش هم هست.
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۲:۵۹ ۱۲ فروردين ۱۳۹۸
کیه مگه این عادل که اینقدر باید براش هزینه داده بشه...اینقدر جوان های با استعداد وجود دارن تو این مملکت که صد برابر بهتر از فردوسی پور میتونن برنامه بسازن .
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۵:۱۴ ۱۲ فروردين ۱۳۹۸
عادل همونی که تو ازش وحشت داری و میترسی که برگرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۴ ۱۲ فروردين ۱۳۹۸
دمتگرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۳ ۱۲ فروردين ۱۳۹۸
منظرم از دمتگرم از متن بالایی بود واقعا نمیدونم چرا باید تو همه مسائل دخالتهای بیجا کنیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۵ ۱۲ فروردين ۱۳۹۸
ببخشیدا دمتگرم را بخاطر جمله بالایی گفتم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۸ ۱۲ فروردين ۱۳۹۸
شما فکر کردی برای جوان ها هزینه داده نمیشه ؟
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۸:۵۴ ۱۲ فروردين ۱۳۹۸
عادل همونه که دست دلال و دزد و سیاسیون رو از فوتبال کوتاه کرد یا حداقل سعی کرد ، همونیه که جلو ناداوری و گرفت جلو انتقال تیمای اصیل به شهرستان ها رو‌گرفت و خیلی کارای دیگه که فقط یه عاشق فوتبال می تونه درکش کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۹ ۱۲ فروردين ۱۳۹۸
ای بابا اشتباهی منفی دادم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۲ ۱۳ فروردين ۱۳۹۸
خدارا شکر که عادل خان باعث شد که وضع داوری عالی بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۹ ۱۲ فروردين ۱۳۹۸
اگه من بودم به هیچ عنوان به خودم اجازه نمیدادم که جای استادم رو بگیرم. و یا حضور داشته نباشم یا عادل یا منم نمیام. ولی ما ایرانی جماعت عادت داریم زود پشت خالی کنیم و از پا بگیریم تا دست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۸ ۱۲ فروردين ۱۳۹۸
شاید منم همینطور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۲ ۱۲ فروردين ۱۳۹۸
ببخشید ما ایرانیها مسلمان و با ایمان همیشه ثابت کردیم پشت همیم نمونه اش جنگ هشت ساله نمونه اش تو بلاهای طبیعی نمونه اش تو مراسم محرم نمونه اش تو باز گشایی مدارس نمونه اش ووو خواهشا خودتون و امثال خودتون با مردم حساب نکنید پشت هم هستیم واین انقلاب را با وجود همه دشمنها و خائنهای داخلی و خارجی حفظ کردیم
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۱:۳۳ ۱۴ فروردين ۱۳۹۸
اتفاقا ما عادت كرديم زود قضاوت كنيم چرا همه حمله كردن به اين جون منظورم آقاي ميثاقي هستش مگه ما از همه چيز خبر داريم ي جوون تازه نفس كه البته كارش رو هم خوب بلده داره كارش رو انجام ميده تو جاي خودش نه جاي عادل اون موقع كه عادل جوون بود و تازه اومده بود مگه بهش فرصت داده نشد اومد و خودش رو نشون داد ولي نبايد انحصار طلب مي بود بايد به بقيه استعدادهاي خوب هم فرصت داده بشه
United States of America
مجید
۱۲:۵۶ ۱۲ فروردين ۱۳۹۸
کجاش غیر حرفه ای بود . طرفدار عادل فردوسی پور نیستم ولی در ذکر خیر و تقدیر از عادل بوسیله ایشان کاری پسندیده بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۲ ۱۲ فروردين ۱۳۹۸
تیتر رو دوباره بخون نوشته حرفه ای
Iran (Islamic Republic of)
فرشاد
۱۲:۳۶ ۱۲ فروردين ۱۳۹۸
ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۶ ۱۲ فروردين ۱۳۹۸
دلی هم به حال این مردمش نمی سوزونند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۰ ۱۲ فروردين ۱۳۹۸
دو روز دیگه این میاد تو نود جای عادلو میگیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۳ ۱۲ فروردين ۱۳۹۸
چون اسم عادل اومد مجبور شد حمایت کنه.وگرنه خودش تالا واکنشی نشون نداده بود
Germany
ناشناس
۱۳:۳۰ ۱۲ فروردين ۱۳۹۸
تالا نه تا حالا .در فضای مجازی فارسی داره نابود میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۸ ۱۲ فروردين ۱۳۹۸
چون حرفه ایه اینا کارمندای یک سازمان هستن همین و بس
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۲:۰۲ ۱۲ فروردين ۱۳۹۸
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۱:۵۴ ۱۲ فروردين ۱۳۹۸
آیا واقعا در جای دیگه در دنیا یک برنامه اینطوری وجود دارد که همه فوتبال را به چالش بکشه که شاید ضربه منفی نیز داشته باشد از انصاف به دور نباشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۰ ۱۲ فروردين ۱۳۹۸
در همه جای دنیا به خصوص ارو\ا برنامه هایی صد برابر چالشی تر از نود وجود داره!!شما بیخبری
همین نود و ایتم هاش هم همه از دم از همون برنامه ها الگو گیری شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۱ ۱۲ فروردين ۱۳۹۸
بله اما همه به قانون و به رئیس شون احترام میزارن وگرنه هرکسی احساس سالار بودن میکنه متاسفانه کسی که ادعا میکردبازیکن سالاری خوب نیست حالا داره میشه مجری سالاری و متاسفانه به هیچ وجه عادل عادل نبود
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۶:۴۲ ۱۲ فروردين ۱۳۹۸
این برنامه نود است که از برنامه دیگر کشور ها کپی شده از مهمترین آنها برنامه 90دقیقه در ترکیه برنامه ای با همین نام 90 در ایتالیا این آقا یک برنامه کپی شده را تهیه کرده تهیه کنندگی آنرا بعهده داشته که درآمدهایی زیادی هم ازآن کسب کرده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۲ ۱۲ فروردين ۱۳۹۸
آقای فروغی تجربه ورزشی و یا انتقادی ندارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۱ ۱۳ فروردين ۱۳۹۸
آقا محسن خود فردوسی پور گفته