اخه یک نفربیست سال یه برنامه زنده ورزشی رود ساعت پربازدید در اختیار داشته وهرهنری داشته دراین سالها انجام داده خب چه اشکالی دارد حالا یک نیروی جوانتر و متفاوت کاش روبگیره بخدا من خودم اوایل بیننده همیشگی نود بودم ولی بدلیل قیافه و حرفهای تکراری عادل چندساله نگاه نکردم
یه برنامه جدا میثاقی درست کنه. نه بیاد دسترنج عادل رو بگیره
ناشناس
۱۶:۰۱ ۱۲ فروردين ۱۳۹۸
میثاقی خودش برنامه داره دیگه پس فوتبال برتر چیه؟ دست رنج خودش هم هست.
حمید
۱۲:۵۹ ۱۲ فروردين ۱۳۹۸
کیه مگه این عادل که اینقدر باید براش هزینه داده بشه...اینقدر جوان های با استعداد وجود دارن تو این مملکت که صد برابر بهتر از فردوسی پور میتونن برنامه بسازن .
منظرم از دمتگرم از متن بالایی بود واقعا نمیدونم چرا باید تو همه مسائل دخالتهای بیجا کنیم.
ناشناس
۱۸:۱۵ ۱۲ فروردين ۱۳۹۸
ببخشیدا دمتگرم را بخاطر جمله بالایی گفتم
ناشناس
۱۸:۱۸ ۱۲ فروردين ۱۳۹۸
شما فکر کردی برای جوان ها هزینه داده نمیشه ؟
سعید
۱۸:۵۴ ۱۲ فروردين ۱۳۹۸
عادل همونه که دست دلال و دزد و سیاسیون رو از فوتبال کوتاه کرد یا حداقل سعی کرد ، همونیه که جلو ناداوری و گرفت جلو انتقال تیمای اصیل به شهرستان ها روگرفت و خیلی کارای دیگه که فقط یه عاشق فوتبال می تونه درکش کنه
ناشناس
۲۱:۰۹ ۱۲ فروردين ۱۳۹۸
ای بابا اشتباهی منفی دادم
ناشناس
۰۰:۰۲ ۱۳ فروردين ۱۳۹۸
خدارا شکر که عادل خان باعث شد که وضع داوری عالی بشه
ناشناس
۱۲:۵۹ ۱۲ فروردين ۱۳۹۸
اگه من بودم به هیچ عنوان به خودم اجازه نمیدادم که جای استادم رو بگیرم. و یا حضور داشته نباشم یا عادل یا منم نمیام. ولی ما ایرانی جماعت عادت داریم زود پشت خالی کنیم و از پا بگیریم تا دست
ببخشید ما ایرانیها مسلمان و با ایمان همیشه ثابت کردیم پشت همیم نمونه اش جنگ هشت ساله نمونه اش تو بلاهای طبیعی نمونه اش تو مراسم محرم نمونه اش تو باز گشایی مدارس نمونه اش ووو خواهشا خودتون و امثال خودتون با مردم حساب نکنید پشت هم هستیم واین انقلاب را با وجود همه دشمنها و خائنهای داخلی و خارجی حفظ کردیم
محمد
۱۱:۳۳ ۱۴ فروردين ۱۳۹۸
اتفاقا ما عادت كرديم زود قضاوت كنيم چرا همه حمله كردن به اين جون منظورم آقاي ميثاقي هستش مگه ما از همه چيز خبر داريم ي جوون تازه نفس كه البته كارش رو هم خوب بلده داره كارش رو انجام ميده تو جاي خودش نه جاي عادل اون موقع كه عادل جوون بود و تازه اومده بود مگه بهش فرصت داده نشد اومد و خودش رو نشون داد ولي نبايد انحصار طلب مي بود بايد به بقيه استعدادهاي خوب هم فرصت داده بشه
مجید
۱۲:۵۶ ۱۲ فروردين ۱۳۹۸
کجاش غیر حرفه ای بود . طرفدار عادل فردوسی پور نیستم ولی در ذکر خیر و تقدیر از عادل بوسیله ایشان کاری پسندیده بود
در همه جای دنیا به خصوص ارو\ا برنامه هایی صد برابر چالشی تر از نود وجود داره!!شما بیخبری
همین نود و ایتم هاش هم همه از دم از همون برنامه ها الگو گیری شده
ناشناس
۱۵:۴۱ ۱۲ فروردين ۱۳۹۸
بله اما همه به قانون و به رئیس شون احترام میزارن وگرنه هرکسی احساس سالار بودن میکنه متاسفانه کسی که ادعا میکردبازیکن سالاری خوب نیست حالا داره میشه مجری سالاری و متاسفانه به هیچ وجه عادل عادل نبود
محسن
۱۶:۴۲ ۱۲ فروردين ۱۳۹۸
این برنامه نود است که از برنامه دیگر کشور ها کپی شده از مهمترین آنها برنامه 90دقیقه در ترکیه برنامه ای با همین نام 90 در ایتالیا این آقا یک برنامه کپی شده را تهیه کرده تهیه کنندگی آنرا بعهده داشته که درآمدهایی زیادی هم ازآن کسب کرده.
همین نود و ایتم هاش هم همه از دم از همون برنامه ها الگو گیری شده