نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رحمن
۲۲:۱۲ ۱۲ فروردين ۱۳۹۸
عادل این جوان پرشور همان فرصتی است که رهبر انقلاب فرمودند به جوانان باید داده شود .او با فاصله از سیاست بازی حداقل با خودش صادق بود و نمایشی از دروغ و دغل برخی مسؤلین را بنمایش ودید مردم گذاشت .آقایان آینه را نشکنید .او میتواند با صداقت به ورزش کشور خدمت کند .
Iran (Islamic Republic of)
رحیم هاله
۲۲:۰۷ ۱۲ فروردين ۱۳۹۸
خدا رو شکر که رفت .خیلی وقت بود که باید میرفت و جا رو به جون ترها میداد که حس نکنیم تو مملکت یک فقره نخبه داریم!!!!! هیچ عددی نبود فقط به لطف رفاقتا الکی بهش پرو بال دادن . به نظرم طبق نظر یکی از دوستان کاش روی ذره بین بره رو حرفاش بینید چقد تناقض پیدا میکنید اما چون به خودمون قبولانده بودن که عاری از خطاس هیچی نمیشنیدین و نمیدیدیم ...بس که احساساتی برخورد میکنیم توی هر مساله ای .به امید ورود استعدادهای که پشت در این آقا و آقایون منتظر هستند و اجازه رخصت از ملت با فهم نه گوش به حرف بازیکن و بازیگر که دچار رودربایستی شدن با آقای عادل خان!!!!! البته بعدا آقا عادل الکی و به هر بهانه تو برنامه جواب محبت ها رو میدن قطعا همیشه دیدم از این آقا که چطور الکی از یک بازیگر یا فیلمش چطور تعریف میکنه .....بله مردم دیگه آگاه هستش دوستان عزیز بازیگر و مجری و ورزشکار.
Iran (Islamic Republic of)
ابوذر
۲۱:۵۷ ۱۲ فروردين ۱۳۹۸
ایران پر استعداد ناب هستش اما همه باید به خاطر آقای ناعادل قربانی بشن چون کرسی مجری گری تلویزیون ارث بابای آقاس که از کرمان با خودش آورده .....بری که خلق الله از دست بی مزه گی هات و تیکه پرونیهای نا به جات خسته شدن .... ما نیروی تازه نفس میخوام و متعهد به جایی که درون کار میکنه. ملت دیکه خامت نمیشن .
Iran (Islamic Republic of)
کاظم جعفری
۲۱:۵۲ ۱۲ فروردين ۱۳۹۸
ما مجری مظلوم نما( عادل فردوسی پور )همه ی جریان ها زیر سر خوشه که مثلا ما فک کنیم خودجوش هستش خودتی عمو ناعادل... .من بزار اینجور بگم من اگه دستم به این پرویز پرستوی برسه که قیمه قیمش میکنم امر فرمودند کسی به تلویزیون نره به خاطر یک آدم دورو و دلقک ...آخه آقای پرستوی عزیز با این حرف نسنجیدت که باز مردم از رخسار شما عزیزان که خون مردم رو کردید داخل شیشه محروم میشن که ان شاالله بشن .برای هم نوشابه باز میکنید عادل رو عادل خودشو استاد مسلم بازیگری و .....صدا میکند هی بهم لقب بدید و مردم رو هم داخل بازی کنید تا باز معروف بشید و باز پولتون بیشتر بشه و مردم هم فقیر تر و سر شماها دعوا کند نه سر آینده ی خودشان ...بدبخت دیگه آدم تو مملکت نیست فقط شما استاد بازیگری و این مرد استاد اجرا و برنامه سازی ...شکر خدا زیاد تو ایران داریم اما همین شماها با دادن القاب روحیه دیگر عزیزان رو کم میکنید یا با مافیا راه رو بر جوانها میبندید .شکر خدا مردم دیگه آگاه شدن .
Canada
ناشناس
۲۱:۳۸ ۱۲ فروردين ۱۳۹۸
باید اگر وجدان و اخلاق و دین داریم .حقیقیت را بگوییم .حتی اگر به صرر مان باشد .
از زیر اب زن متنفرم .اصلا باورم نمیشه کسی نون شخصی را قطع کند
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۲۱:۳۸ ۱۲ فروردين ۱۳۹۸
من اگه دستم به اون شخص (عادل)که حرفش با عملش یکی نبود سالاری گری و یاغی بودن رو داره از اون ور این کارو محکوم میکنه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۱۸ ۱۳ فروردين ۱۳۹۸
خیلی با بغض و کینه دارید نظر میدهد! !
Iran (Islamic Republic of)
سام
۲۱:۲۷ ۱۲ فروردين ۱۳۹۸
همون بهتر که رفت مرد ناعادل فوتبال اونا که بهش میگن عادل همون بازیگران و هنرمندان هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۲ ۱۲ فروردين ۱۳۹۸
بابا تلویزیون رو کلا دادید دست میثاقی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۸ ۱۲ فروردين ۱۳۹۸
مردم زیر سیل و اوارن اونوقت فکر و ذکر همه از به اصطلاح مشاور....اینکه که فردوسی پور بره یا نره..خوب بره مثلا چه اتفاقی قراره بیوفته؟!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۹ ۱۲ فروردين ۱۳۹۸
چرا یک نفر باید فوتبال و زحمتکشان رو زیر سوال ببره ..
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا
۱۹:۴۹ ۱۲ فروردين ۱۳۹۸
من شاید خودم کلی نقد ب برنامه نود داشته باشم
ولی عادل ۲۰سال تجربه بود و واقعا برنامش همیشه به روز بود و نه مثلا مثل ورزش و مردم چن سال با یه شکل و ریتم
اگر هم سیاسی بود دلسوز بود و ایرادی نداشت
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۱:۱۵ ۱۴ فروردين ۱۳۹۸
درسته ٢٠ سال تجربه داشتن در اين شكي نيست ولي عادل با برنامه نود كل شبكه ورزش رو در انحصار خودش در آورده بود وبه هيچ استعدادي اجازه ورود نميداد
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۹:۴۳ ۱۲ فروردين ۱۳۹۸
فوتبال ایران بدون اقای فردوسی پور مزه نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۱ ۱۲ فروردين ۱۳۹۸
به نظرم آقای میثاقی نباید سعی کنه جای آقای فردوسی پور رو بگیره. اگر واقعا اینطور نیست لطفا خودشون یه توضیحی در این مورد تو شبکه های اجتماعی بدن تا ما قضاوت اشتباه نکنیم.
Iran (Islamic Republic of)
سهیل
۱۹:۱۰ ۱۲ فروردين ۱۳۹۸
واقعا عجیبه که دلیل این همه حمایتها از یک شخص چیه؟دوستان گرامی اقای عادل فردوسی پور کارمند سازمان صدا سیما بود به مدت 20 سال یک برنامه رو اجرا کگرد حالا مدیران تصمیم گرفتن ایشون نباشه خب یعنی باید الان ایشون بیاد جبهه گیری کنه؟والله بخدا ماهم درس خوندیم تحصیلات عالی داریمخودمون استاد دانشگاهیم و بیسواد نیستیم و میفهمیم این چیزایی که شما میگید چرا فکر میکنید هر کی با بودن فردوسی پور مخالفت کنه بیسواده؟من دقیقا کل برنامه های 90 رو دیدم همشو تمام وکمال-اما بنظرم ایشون دیگه هیچ هنر خاصی ندارن و فقط تو حاشیه میخواست مخاطباشو نگه داره-اقای فردوسی پور سیاسی کاری رو چاشنی کارش کرد و با یک دید سیاسی به فوتبال خودشو باعث شد مخاطباش ریزش کنن.
United States of America
علي
۲۲:۲۹ ۱۲ فروردين ۱۳۹۸
مساله دقيقا همينه مديران يا نظر مردم
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۲۳:۲۵ ۱۲ فروردين ۱۳۹۸
نظر تو این هست. بقیه نود درصد مردم دلشون میخواد عادل فردوسی پور باشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۱ ۱۲ فروردين ۱۳۹۸
آقای کیروشی پور به خاطر جناب کیروش تیم پرسپولیس رو نابود کرده بود خدا رو شکر که رفت
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
محمد
۲۲:۳۲ ۱۲ فروردين ۱۳۹۸
موضوع اصلا شخص نیست که شما می گی اون نباشه.
موضوع رفتار یه مدیر بر اساس سلیقه و میل شخصی هست.