عادل این جوان پرشور همان فرصتی است که رهبر انقلاب فرمودند به جوانان باید داده شود .او با فاصله از سیاست بازی حداقل با خودش صادق بود و نمایشی از دروغ و دغل برخی مسؤلین را بنمایش ودید مردم گذاشت .آقایان آینه را نشکنید .او میتواند با صداقت به ورزش کشور خدمت کند .
خدا رو شکر که رفت .خیلی وقت بود که باید میرفت و جا رو به جون ترها میداد که حس نکنیم تو مملکت یک فقره نخبه داریم!!!!! هیچ عددی نبود فقط به لطف رفاقتا الکی بهش پرو بال دادن . به نظرم طبق نظر یکی از دوستان کاش روی ذره بین بره رو حرفاش بینید چقد تناقض پیدا میکنید اما چون به خودمون قبولانده بودن که عاری از خطاس هیچی نمیشنیدین و نمیدیدیم ...بس که احساساتی برخورد میکنیم توی هر مساله ای .به امید ورود استعدادهای که پشت در این آقا و آقایون منتظر هستند و اجازه رخصت از ملت با فهم نه گوش به حرف بازیکن و بازیگر که دچار رودربایستی شدن با آقای عادل خان!!!!! البته بعدا آقا عادل الکی و به هر بهانه تو برنامه جواب محبت ها رو میدن قطعا همیشه دیدم از این آقا که چطور الکی از یک بازیگر یا فیلمش چطور تعریف میکنه .....بله مردم دیگه آگاه هستش دوستان عزیز بازیگر و مجری و ورزشکار.
ایران پر استعداد ناب هستش اما همه باید به خاطر آقای ناعادل قربانی بشن چون کرسی مجری گری تلویزیون ارث بابای آقاس که از کرمان با خودش آورده .....بری که خلق الله از دست بی مزه گی هات و تیکه پرونیهای نا به جات خسته شدن .... ما نیروی تازه نفس میخوام و متعهد به جایی که درون کار میکنه. ملت دیکه خامت نمیشن .
ما مجری مظلوم نما( عادل فردوسی پور )همه ی جریان ها زیر سر خوشه که مثلا ما فک کنیم خودجوش هستش خودتی عمو ناعادل... .من بزار اینجور بگم من اگه دستم به این پرویز پرستوی برسه که قیمه قیمش میکنم امر فرمودند کسی به تلویزیون نره به خاطر یک آدم دورو و دلقک ...آخه آقای پرستوی عزیز با این حرف نسنجیدت که باز مردم از رخسار شما عزیزان که خون مردم رو کردید داخل شیشه محروم میشن که ان شاالله بشن .برای هم نوشابه باز میکنید عادل رو عادل خودشو استاد مسلم بازیگری و .....صدا میکند هی بهم لقب بدید و مردم رو هم داخل بازی کنید تا باز معروف بشید و باز پولتون بیشتر بشه و مردم هم فقیر تر و سر شماها دعوا کند نه سر آینده ی خودشان ...بدبخت دیگه آدم تو مملکت نیست فقط شما استاد بازیگری و این مرد استاد اجرا و برنامه سازی ...شکر خدا زیاد تو ایران داریم اما همین شماها با دادن القاب روحیه دیگر عزیزان رو کم میکنید یا با مافیا راه رو بر جوانها میبندید .شکر خدا مردم دیگه آگاه شدن .
من شاید خودم کلی نقد ب برنامه نود داشته باشم
ولی عادل ۲۰سال تجربه بود و واقعا برنامش همیشه به روز بود و نه مثلا مثل ورزش و مردم چن سال با یه شکل و ریتم
اگر هم سیاسی بود دلسوز بود و ایرادی نداشت
به نظرم آقای میثاقی نباید سعی کنه جای آقای فردوسی پور رو بگیره. اگر واقعا اینطور نیست لطفا خودشون یه توضیحی در این مورد تو شبکه های اجتماعی بدن تا ما قضاوت اشتباه نکنیم.
واقعا عجیبه که دلیل این همه حمایتها از یک شخص چیه؟دوستان گرامی اقای عادل فردوسی پور کارمند سازمان صدا سیما بود به مدت 20 سال یک برنامه رو اجرا کگرد حالا مدیران تصمیم گرفتن ایشون نباشه خب یعنی باید الان ایشون بیاد جبهه گیری کنه؟والله بخدا ماهم درس خوندیم تحصیلات عالی داریمخودمون استاد دانشگاهیم و بیسواد نیستیم و میفهمیم این چیزایی که شما میگید چرا فکر میکنید هر کی با بودن فردوسی پور مخالفت کنه بیسواده؟من دقیقا کل برنامه های 90 رو دیدم همشو تمام وکمال-اما بنظرم ایشون دیگه هیچ هنر خاصی ندارن و فقط تو حاشیه میخواست مخاطباشو نگه داره-اقای فردوسی پور سیاسی کاری رو چاشنی کارش کرد و با یک دید سیاسی به فوتبال خودشو باعث شد مخاطباش ریزش کنن.
از زیر اب زن متنفرم .اصلا باورم نمیشه کسی نون شخصی را قطع کند
ولی عادل ۲۰سال تجربه بود و واقعا برنامش همیشه به روز بود و نه مثلا مثل ورزش و مردم چن سال با یه شکل و ریتم
اگر هم سیاسی بود دلسوز بود و ایرادی نداشت
موضوع رفتار یه مدیر بر اساس سلیقه و میل شخصی هست.