بقول یکی از دوستان مردمِ مستضعف ما نون ندارن بخورن اون وقت عادل سبخی چند در میاد واسشون؟؟ آخر دنیاس مگه اگه عادل خان اینا نباشه..تا بوده دنیا پربوده ازین عادلها وگُنده تر ازعادلهایی که اومدن ورفتن وهیچ جای دنیا هم تکون نخورده ..
حمایته دیگه! عادل به این آقا پر و بال داد تو برنامه خودش(با فرض تحمیلی یا سفارشی نبودن میثاقی!) . این چیزا خیلی طبیعیه.
عادل خوش بخواد میتونه همین برنامه رو با ایجاد یک شبکه اینترنتی از سر بگیره.
کجاش حمایت کرده!!!!!!!!!!!!!!!!!!
درستش این بود که از اول حدددددددددددداقل یه یادی از استادش بکنه نه وقتی مهمون برنامه اسم عادل اورد گردنگیر بشه .
تکککککککیه بر جااااااااااای بزررررررررررررگان نتوان زد به گزااااااااااف آقای میثاقی نمک نشناس!!!!!!!!!!!!
فردوسی پورخیلی به دنبال حاشیه هاوحاشیه سازی بودوسعی داشت بااستفاده ازتریبون این بدنامه تصمیم مدیران روعوض کنه نودکه بایدکاملادرخدمت فوتبال کشورباشه متاسفانه گرایش سیاسی پیداکرده بودواین رودربرنامه می شددیدامافردوسی پورگزارشگرخوبیه بایدفقط به عنوان گزارشگرازش استفاده کردبرنامه نودهم بایدبایه مجری دیگه به کارخودش ادامه بده ولی کاملابی طرف
وای خدایا چقدر بعضیها یا سیاه سباه می بینن یا سفید سفید مگه عادل چکار کرد کی بود که یک قرن بعد یکی مثل اون بیاد یک گزارشگر یک مجری ناعادل یک شومن یک کسی که فقط از دعواها و دشمنیهای بعضیها سو استفاده میکرد فقط خود عادل خودشو در تنهایی اش قضاوت کنه
ناشناس
۰۸:۲۸ ۱۳ فروردين ۱۳۹۸
اون انسان کامله به معنای واقعیش .جلوی واسطه ها دلالها واستاده و افشاگریش کلا در فوتبال و بیان حقایق فوتبالی زد .عین کی روش .بیان حقایق و باه قربان گوی افراد نبودن .باج ندادن و با حقانیت در جایگاه خود جای گرفتن .ولی عادل عزیز و لایق .عجیبه که چطور تونستی این همه سال در جایگاهی که برازندت بود دوام بیاری .
ناشناس
۱۷:۳۷ ۱۲ فروردين ۱۳۹۸
قرار نیست یه نفر تا روزی که بمیره توی یه برنامه ای باشه. کل مجریای تلوزیون حتی با موفق بودنشون مرتبا تعویض میشن که خستگی ایجاد نکنه
کاربر گرامی۱۷:۳۷ با باشد من حرف شما را قبول کردم پس با این حساب آقای هرمز شجاعی مهر مجری برنامه خانوادگی شبکه اول که نزدیک به بیست و پنج تا شش سال است این برنامه را اجرا میکنند هم باید برای ایجاد تنوع برکنار بشوند
التماس تفکر
مانی متوفی
۲۳:۵۱ ۱۴ فروردين ۱۳۹۸
آقای 7:35 بله اگه عوض بشه هیچ اتفاقی نمیفته..ما ایرانیا اصولا دیر عادت میکنیم وتغییر عادت وذائقه واسمون سخته ..شجاعی مهرم بره انقد جوون زیبا وبااستعداد وکاردرست وجذاب توی این ملت هس که آب از آب تکون نمیخوره...
رضا
۱۷:۲۷ ۱۲ فروردين ۱۳۹۸
این که عادل فردوسی پور به هر دلیلی کنار گذاشته شد رو کاری ندارم ولی حالا چرا مجری برنامه های ورزشی شبکه سه شده فقط و فقط میثاقی؟!!!مگه مجری های کار کشته دیگری نداریم
چرا انقد بزرگش میکنین اون که مهمه برنامه نود و طرح افشاگرانشه نه اینکه مجری کی باشه
ناشناس
۱۵:۵۱ ۱۲ فروردين ۱۳۹۸
بنظرم دوره عادل خیلی جلوتر از اینا تمام شده بود کاملا این برنامه کیفیت خودش رو از دست داد فقط این سالها تنها تغییراتش دکورش بود و یک حالت شو گرفته بود باید این برنامه تغییر میکرد و مجری برنامه که کاملا برنامه را سیاسی کرده بود باید عوض میشد گفتن حقیقت یک چیز اما جانبداری چیز دیگه مگه نه اینکه خود دایی اجازه حضور لگو نود را نمیداد یا علی کریمی و یا حمایت عجیب و غریب مجری از کیروش بود وقتی مایلی کهن اولین بار گفت کیروشی پور من ناراحت شدم اما به مرور کاملا مشخص شد که فردوسی پور کیروشی پور شده
عادل خوش بخواد میتونه همین برنامه رو با ایجاد یک شبکه اینترنتی از سر بگیره.
درستش این بود که از اول حدددددددددددداقل یه یادی از استادش بکنه نه وقتی مهمون برنامه اسم عادل اورد گردنگیر بشه .
تکککککککیه بر جااااااااااای بزررررررررررررگان نتوان زد به گزااااااااااف آقای میثاقی نمک نشناس!!!!!!!!!!!!
التماس تفکر
واقعا تو اين همه سال بين مجري هاي ديگه ميثاقي خيلي خوب بوده
حمایت اینه ک یک کاری کنین نود با عادل دوباره برگرده