نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مانی متوفی
۱۹:۰۱ ۱۲ فروردين ۱۳۹۸
بقول یکی از دوستان مردمِ مستضعف ما نون ندارن بخورن اون وقت عادل سبخی چند در میاد واسشون؟؟ آخر دنیاس مگه اگه عادل خان اینا نباشه..تا بوده دنیا پربوده ازین عادلها وگُنده تر ازعادلهایی که اومدن ورفتن وهیچ جای دنیا هم تکون نخورده ..
France
همشهری
۱۲:۱۵ ۱۷ فروردين ۱۳۹۸
انگار مجبوریم نظری بدیم،حالا هر نظری که شد،ایرادی نداره....
France
مژده
۱۸:۵۵ ۱۲ فروردين ۱۳۹۸
این چه حمایتی هست
United States of America
ناشناس
۰۲:۱۷ ۱۳ فروردين ۱۳۹۸
حمایته دیگه! عادل به این آقا پر و بال داد تو برنامه خودش(با فرض تحمیلی یا سفارشی نبودن میثاقی!) . این چیزا خیلی طبیعیه.
عادل خوش بخواد میتونه همین برنامه رو با ایجاد یک شبکه اینترنتی از سر بگیره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۳ ۱۲ فروردين ۱۳۹۸
اگه بره نود نمک نشناسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۶ ۱۲ فروردين ۱۳۹۸
تا دیروز هر جا می نشست می گفت استاد حالا شده آقا عادل ؟؟؟ بله دیگه رخت استادی مبارک
Iran (Islamic Republic of)
محمد صادق
۱۸:۳۳ ۱۲ فروردين ۱۳۹۸
همون بهتر که فردوسی پور نباشه و افراد رو به تمسخر نگیره امیدوارم این آقای جدید بتونه رفتار محترمانه رو در دل فوتبال دوستان جا بندازه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۶ ۱۲ فروردين ۱۳۹۸
اگه یکی مثل عادل حقیقت رو بگه باید حذف بشه.... عجیبه
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۷:۵۳ ۱۲ فروردين ۱۳۹۸
کجاش حمایت کرده!!!!!!!!!!!!!!!!!!
درستش این بود که از اول حدددددددددددداقل یه یادی از استادش بکنه نه وقتی مهمون برنامه اسم عادل اورد گردنگیر بشه .
تکککککککیه بر جااااااااااای بزررررررررررررگان نتوان زد به گزااااااااااف آقای میثاقی نمک نشناس!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۰ ۱۲ فروردين ۱۳۹۸
فردوسی پورخیلی به دنبال حاشیه هاوحاشیه سازی بودوسعی داشت بااستفاده ازتریبون این بدنامه تصمیم مدیران روعوض کنه نودکه بایدکاملادرخدمت فوتبال کشورباشه متاسفانه گرایش سیاسی پیداکرده بودواین رودربرنامه می شددیدامافردوسی پورگزارشگرخوبیه بایدفقط به عنوان گزارشگرازش استفاده کردبرنامه نودهم بایدبایه مجری دیگه به کارخودش ادامه بده ولی کاملابی طرف
Germany
ناشناس
۱۷:۴۶ ۱۲ فروردين ۱۳۹۸
عادل شاید یک قرن دیگه کسی متل اون پیدا بشه با سواد و درک بالای اون .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۰ ۱۲ فروردين ۱۳۹۸
وای خدایا چقدر بعضیها یا سیاه سباه می بینن یا سفید سفید مگه عادل چکار کرد کی بود که یک قرن بعد یکی مثل اون بیاد یک گزارشگر یک مجری ناعادل یک شومن یک کسی که فقط از دعواها و دشمنیهای بعضیها سو استفاده میکرد فقط خود عادل خودشو در تنهایی اش قضاوت کنه
Germany
ناشناس
۰۸:۲۸ ۱۳ فروردين ۱۳۹۸
اون انسان کامله به معنای واقعیش .جلوی واسطه ها دلالها واستاده و افشاگریش کلا در فوتبال و بیان حقایق فوتبالی زد .عین کی روش .بیان حقایق و باه قربان گوی افراد نبودن .باج ندادن و با حقانیت در جایگاه خود جای گرفتن .ولی عادل عزیز و لایق .عجیبه که چطور تونستی این همه سال در جایگاهی که برازندت بود دوام بیاری .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۷ ۱۲ فروردين ۱۳۹۸
قرار نیست یه نفر تا روزی که بمیره توی یه برنامه ای باشه. کل مجریای تلوزیون حتی با موفق بودنشون مرتبا تعویض میشن که خستگی ایجاد نکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۵ ۱۳ فروردين ۱۳۹۸
کاربر گرامی۱۷:۳۷ با باشد من حرف شما را قبول کردم پس با این حساب آقای هرمز شجاعی مهر مجری برنامه خانوادگی شبکه اول که نزدیک به بیست و پنج تا شش سال است این برنامه را اجرا میکنند هم باید برای ایجاد تنوع برکنار بشوند
التماس تفکر
Netherlands
مانی متوفی
۲۳:۵۱ ۱۴ فروردين ۱۳۹۸
آقای 7:35 بله اگه عوض بشه هیچ اتفاقی نمیفته..ما ایرانیا اصولا دیر عادت میکنیم وتغییر عادت وذائقه واسمون سخته ..شجاعی مهرم بره انقد جوون زیبا وبااستعداد وکاردرست وجذاب توی این ملت هس که آب از آب تکون نمیخوره...
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۷:۲۷ ۱۲ فروردين ۱۳۹۸
این که عادل فردوسی پور به هر دلیلی کنار گذاشته شد رو کاری ندارم ولی حالا چرا مجری برنامه های ورزشی شبکه سه شده فقط و فقط میثاقی؟!!!مگه مجری های کار کشته دیگری نداریم
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۱:۲۱ ۱۴ فروردين ۱۳۹۸
به نظرتون داريم؟
واقعا تو اين همه سال بين مجري هاي ديگه ميثاقي خيلي خوب بوده
Iran (Islamic Republic of)
هوشنگ
۱۷:۱۹ ۱۲ فروردين ۱۳۹۸
عادل فردوسی پور مثل همه باید یه روز بازنشسته شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۷ ۱۳ فروردين ۱۳۹۸
آقا هوشنگ نظر شما درباره هرمز شجاعی مهر چیست چون ایشان نزدیک به بیست و پنج سال است برنامه خانواده شبکه یک را اجرا میکنند
France
ناشناس
۱۷:۰۱ ۱۲ فروردين ۱۳۹۸
عادل دوستت داریم و به زودی بر خواهی گشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۶ ۱۲ فروردين ۱۳۹۸
عادل صادق بود،این ویژگی بسیار حایز اهمیت است،هرکسی توان داشتن این فضیلت رانداره.
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۹:۴۱ ۱۲ فروردين ۱۳۹۸
فوتبال ایران هرچی داره تواین چندسال مدیونه عادل فردوسی پوره این برنامه نوده که به این فوتبال بیمزه ایران مزه میده
Iran (Islamic Republic of)
حمیدرضا
۱۹:۵۰ ۱۲ فروردين ۱۳۹۸
بله درسته عادل صادق بوووود ولی بعدش زد به جاده خاکی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۵ ۱۲ فروردين ۱۳۹۸
اره چقدر وضع تماشاگرها خوب شد چقدر داوری ها خوب شد چقدر باعث پیشرفت شد
France
ناشناس
۱۲:۲۱ ۱۷ فروردين ۱۳۹۸
عجب
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
اکبر
۱۶:۰۱ ۱۲ فروردين ۱۳۹۸
شما اسم اینو میذارین حمایت؟؟؟
حمایت اینه ک یک کاری کنین نود با عادل دوباره برگرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۲ ۱۲ فروردين ۱۳۹۸
چرا انقد بزرگش میکنین اون که مهمه برنامه نود و طرح افشاگرانشه نه اینکه مجری کی باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۱ ۱۲ فروردين ۱۳۹۸
بنظرم دوره عادل خیلی جلوتر از اینا تمام شده بود کاملا این برنامه کیفیت خودش رو از دست داد فقط این سالها تنها تغییراتش دکورش بود و یک حالت شو گرفته بود باید این برنامه تغییر میکرد و مجری برنامه که کاملا برنامه را سیاسی کرده بود باید عوض میشد گفتن حقیقت یک چیز اما جانبداری چیز دیگه مگه نه اینکه خود دایی اجازه حضور لگو نود را نمیداد یا علی کریمی و یا حمایت عجیب و غریب مجری از کیروش بود وقتی مایلی کهن اولین بار گفت کیروشی پور من ناراحت شدم اما به مرور کاملا مشخص شد که فردوسی پور کیروشی پور شده