نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۱ ۰۲ فروردين ۱۴۰۱
سلام به امید پرودگار عادل عزیز برگرده وفوتبال حال وهوای گذشته رو بگیره واقعا عادل حیف خواهشا قدرشوبدونید
Iran (Islamic Republic of)
ساسان
۱۱:۴۸ ۱۳ فروردين ۱۳۹۸
فقط مجری عادل جان
Iran (Islamic Republic of)
سینا
۰۹:۵۷ ۱۳ فروردين ۱۳۹۸
برنامه ای رو اجرا کنی و ساختار برنامه نود رو بهش بدی،
Iran (Islamic Republic of)
سامان
۰۷:۰۳ ۱۳ فروردين ۱۳۹۸
بزارید بره آقا . همش ادا همش خ همش ترویج سالاری گری .همین چیزی که الان دچارش شده مجری سالاری تصمیم گیری برای همه .
Bulgaria
ناشناس
۱۱:۱۵ ۱۴ فروردين ۱۳۹۸
همیشه باید شایسته سالاری باشه، عادل برنامه رو همیشه به خوبی اجرا کرده، آیتم های بسیار عالی آورده و بدون درنظر گرفتن طرف مقابل به دنبال عدالت بوده. هفته قبل جنجال برترین مجری مردمی انتخاب شده. به چه علتی ایشون باید بره ؟ که یه نفر دیگه بیاد یه برنامه اجرا کنه بدون انتقاد و شفاف کردن فوتبال ؟
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۰۷:۰۳ ۱۳ فروردين ۱۳۹۸
بزارید بره
Iran (Islamic Republic of)
ایلیار
۰۳:۳۱ ۱۳ فروردين ۱۳۹۸
عادل، عادل نبود.انشالله که با عدالت و بی طرفی برگرده .هر چی باشه ۲۰ ساله بهش عادت کردیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۹ ۱۳ فروردين ۱۳۹۸
خواستی عاددت نکنی مگه مجبورت کردن به یک مجری تلویزیون عادت کنی!
Germany
پریوش
۰۱:۳۶ ۱۳ فروردين ۱۳۹۸
فقط عادل.
Germany
امید
۰۱:۳۳ ۱۳ فروردين ۱۳۹۸
فقط عادل عادل عادل.
Iran (Islamic Republic of)
حمزه
۰۱:۱۰ ۱۳ فروردين ۱۳۹۸
عادل هرچی داره از همین سیما داره. قرار نیست برا تلویزیون بخاد شاخ شونه بکشه.افراد باید بفهمند ودرک کنند فقط درحیطه کاری در رابطه با برنامه مربوطه حرف بزنند. عادل تو نود ۴۰ دقیقه در باره پلاسکو حرف زد ولی ایا درباره وضعیت معیشتی مردم حرفی زد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۹ ۱۳ فروردين ۱۳۹۸
دوشنبه ها ديگه خداييش حوصلمون خيلي سر ميره. عادت داشتيم هر هفته برنامه نود رو تماشا كنيم. دو هفته هست كه دوشنبه شبها ديگه دلگير شده. شبكه هاي ديگه هم كه اصلا انگار تعطيل هستن.

برداشتن عادل يه كار اشتباه بود
Iran (Islamic Republic of)
محمد313
۰۰:۲۴ ۱۳ فروردين ۱۳۹۸
باید روش مدیریت افراد بااستعداد و محبوبی مثل فردوسی پور رو بلد باشیم. . حذف ستاره ها در هیچ عرصه ای به نفع ما نیست
Iran (Islamic Republic of)
میثم
۰۰:۱۱ ۱۳ فروردين ۱۳۹۸
حذف عادل درست نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۸ ۱۳ فروردين ۱۳۹۸
بعد بیست سال دیگه نود خیلی خیلی یکنواخت و تکراری شده بود دیگه چیزی نداشت خیلی خسته کننده شده بود مطمعن باشید برنامه ای بهتر و خیلی قشنگتر از نود ساخته میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۳ ۱۲ فروردين ۱۳۹۸
حرفه ای؟!!!
زرشک
Iran (Islamic Republic of)
حمید یونسی زاده
۲۲:۱۳ ۱۲ فروردين ۱۳۹۸
فروغی یا هرکس دیگه ای باید جلوی مجری سالاری و برنانه سالاری گرفته بشه ...و در برابر این جور اشخاص که عین مار می مونند باید ایستاد و سرشونو باید با سنگ بزرگ کوبید . عادل که الکی الکی برای خودش القاب خان و . ...دستوپا کرد به خاطر احساساتی بودن مردم . اما دیگه مردم گول نمی خورند آقا عادل ناعادل.