همیشه باید شایسته سالاری باشه، عادل برنامه رو همیشه به خوبی اجرا کرده، آیتم های بسیار عالی آورده و بدون درنظر گرفتن طرف مقابل به دنبال عدالت بوده. هفته قبل جنجال برترین مجری مردمی انتخاب شده. به چه علتی ایشون باید بره ؟ که یه نفر دیگه بیاد یه برنامه اجرا کنه بدون انتقاد و شفاف کردن فوتبال ؟
عادل هرچی داره از همین سیما داره. قرار نیست برا تلویزیون بخاد شاخ شونه بکشه.افراد باید بفهمند ودرک کنند فقط درحیطه کاری در رابطه با برنامه مربوطه حرف بزنند. عادل تو نود ۴۰ دقیقه در باره پلاسکو حرف زد ولی ایا درباره وضعیت معیشتی مردم حرفی زد؟
بعد بیست سال دیگه نود خیلی خیلی یکنواخت و تکراری شده بود دیگه چیزی نداشت خیلی خسته کننده شده بود مطمعن باشید برنامه ای بهتر و خیلی قشنگتر از نود ساخته میشه
فروغی یا هرکس دیگه ای باید جلوی مجری سالاری و برنانه سالاری گرفته بشه ...و در برابر این جور اشخاص که عین مار می مونند باید ایستاد و سرشونو باید با سنگ بزرگ کوبید . عادل که الکی الکی برای خودش القاب خان و . ...دستوپا کرد به خاطر احساساتی بودن مردم . اما دیگه مردم گول نمی خورند آقا عادل ناعادل.
برداشتن عادل يه كار اشتباه بود
زرشک