اره بخدا کلی پول از جیب مردم خرج اینامیشه بعدبعضیاشون که جنبه ندارن خودشونو گم میکنند ومیزنن به جاده خاکی ازهمه بدترهم اینه که میشن الگوی بچه های خودمون...یعنی درکل فوتبال وسینمای ایران واسه مردم دوسر باخته
ناشناس
۱۵:۳۸ ۱۲ فروردين ۱۳۹۸
برنامه نود خوب بود ، ولی روش عادل در بسیاری از برنامه هایش مناسب نبود!!!!
جناب میثاقی اصلا و ابدا از عادل حمایت نکرد چون اگر میخواست این موضوع رو مطرح بشه خودش پیش قدم میشد.. ایشون تحت عمل انجام شده مجبور شد بخشی از حقایق رو بازگو کنه... ایشون احترام شاگرد استادی رو به هیچ عنوان به جا نیاورد و جای تاسف
چیه اینقدی شخص محور باشیم...اگه عادل نباشه انگار آخر دنیاس ...برنامه ی نود رو سیاسی کرده بود ..اگه برنامه ی فوتبالیه و ورزشیه دیگه بحث سیاسی چی بود تیکه های سیاسی چی بود؟!من فوتبال رو خیلی دوس دارم از بچگیم دنبال کردم ولی دوس ندارم چون ممکنه یه مجری یه گرایش خاص داشنه باشه
آره داداش همه توی این مملکت لیاقت جایی که هستند رو دارن به جز نخبه ها و اونایی که منتقدن
ناشناس
۲۳:۵۲ ۱۲ فروردين ۱۳۹۸
نه عزیز نخبه هم باشی باید پشتکار داشته باشی باید همت بالا داشته باشی بله خلایق هر چه لایق کسانی که موفق نیستن مطمعن باش به اندازه کافی تلاش نکردن ادیسون بیش از هزاربار شکست خورد ولی ادامه داد اما بعضیها لقمه رو حاضر واماده میخوان لیاقت پشتکار داشته باشی حتما موفق میشه
فقطحاشیهوجانبداریازشخصموردنظرخودداشت!!!!!!!!