نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۹ ۱۲ فروردين ۱۳۹۸
عادل که نه کل فوتبال باس حذف بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۷ ۱۲ فروردين ۱۳۹۸
آخ گفتی
Iran (Islamic Republic of)
حمیدرضا
۱۹:۵۴ ۱۲ فروردين ۱۳۹۸
اره بخدا کلی پول از جیب مردم خرج اینامیشه بعدبعضیاشون که جنبه ندارن خودشونو گم میکنند ومیزنن به جاده خاکی ازهمه بدترهم اینه که میشن الگوی بچه های خودمون...یعنی درکل فوتبال وسینمای ایران واسه مردم دوسر باخته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۸ ۱۲ فروردين ۱۳۹۸
برنامه نود خوب بود ، ولی روش عادل در بسیاری از برنامه هایش مناسب نبود!!!!
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۱۵:۱۸ ۱۲ فروردين ۱۳۹۸
هیچی جز خود شیفتگی وغرور از عادل فردوسی پور نمی شود یاد گرفت تو هم خودشیفتگی رو یا د گرفتی دادا
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۵:۱۲ ۱۲ فروردين ۱۳۹۸
جناب میثاقی اصلا و ابدا از عادل حمایت نکرد چون اگر میخواست این موضوع رو مطرح بشه خودش پیش قدم میشد.. ایشون تحت عمل انجام شده مجبور شد بخشی از حقایق رو بازگو کنه... ایشون احترام شاگرد استادی رو به هیچ عنوان به جا نیاورد و جای تاسف
United States of America
ناشناس
۰۲:۲۱ ۱۳ فروردين ۱۳۹۸
این فرد تحت همچین شرایطی قبول نمیکرد بیاد جای عادل رو بگیره. ایشون از همون اول به عادل تحمیل شده بود تا راه و چاه برنامه رو یاد بگیره تا امروز برسه.
United States of America
جواد
۱۵:۰۵ ۱۲ فروردين ۱۳۹۸
بنظرم برنامه نود برود شبکه 4
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۵:۰۴ ۱۲ فروردين ۱۳۹۸
واقعا براتون متأسفم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۳ ۱۲ فروردين ۱۳۹۸
میثاقی در واقع به عادل خیانت کرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۶ ۱۲ فروردين ۱۳۹۸
چه توقعی دارید میخواهید همه مجری ها بخاطر فردوسی پور استعفا بدهند
Germany
عباسی
۱۷:۱۳ ۱۲ فروردين ۱۳۹۸
ببخشید مگه تلوزیون و نود ارث آقای فردوسی پور هستند ۲۰ سال مجری بوده حالا نباشه چی می شه مگه
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۷:۲۴ ۱۲ فروردين ۱۳۹۸
کسی‌خیانت‌کرده‌که‌به‌جای‌تحلیل‌‌ورزشی‌وبه‌دور‌ازجانبداری
فقط‌حاشیه‌وجانبداری‌ازشخص‌موردنظرخودداشت!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۸ ۱۲ فروردين ۱۳۹۸
چی شد واقعا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۳ ۱۲ فروردين ۱۳۹۸
چیه اینقدی شخص محور باشیم...اگه عادل نباشه انگار آخر دنیاس ...برنامه ی نود رو سیاسی کرده بود ..اگه برنامه ی فوتبالیه و ورزشیه دیگه بحث سیاسی چی بود تیکه های سیاسی چی بود؟!من فوتبال رو خیلی دوس دارم از بچگیم دنبال کردم ولی دوس ندارم چون ممکنه یه مجری یه گرایش خاص داشنه باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۲ ۱۲ فروردين ۱۳۹۸
احسنت متاسفانه عادل فردوسی پور به هیچ وجه عادل نبود و در بسیار از موارد جانبداری از برخی تیمها و حتی چهره های سیاسی کاملا مشخص بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۳ ۱۲ فروردين ۱۳۹۸
اومده نشسته جاش
Iran (Islamic Republic of)
شهاب
۱۳:۴۰ ۱۲ فروردين ۱۳۹۸
تکیه بر جای بزرگان...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۳ ۱۲ فروردين ۱۳۹۸
خلایق هر چه لایق مطمعنا لیاقتش رو داشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۵ ۱۲ فروردين ۱۳۹۸
آره داداش همه توی این مملکت لیاقت جایی که هستند رو دارن به جز نخبه ها و اونایی که منتقدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۲ ۱۲ فروردين ۱۳۹۸
نه عزیز نخبه هم باشی باید پشتکار داشته باشی باید همت بالا داشته باشی بله خلایق هر چه لایق کسانی که موفق نیستن مطمعن باش به اندازه کافی تلاش نکردن ادیسون بیش از هزاربار شکست خورد ولی ادامه داد اما بعضیها لقمه رو حاضر واماده میخوان لیاقت پشتکار داشته باشی حتما موفق میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۵ ۱۲ فروردين ۱۳۹۸
اره
Germany
ناشناس
۱۳:۲۰ ۱۲ فروردين ۱۳۹۸
یهپرسپولیسی میتونه بیاد تو برنامه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۵ ۱۲ فروردين ۱۳۹۸
کلا همه چی مسخره بازی شده
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۵:۰۸ ۱۲ فروردين ۱۳۹۸
کلا همه چی بچه بازی شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۴ ۱۲ فروردين ۱۳۹۸
عادل سلطان بود سلطان تمام دوران
United States of America
موحدی
۱۳:۰۴ ۱۲ فروردين ۱۳۹۸
همان بهتر که عادل حذف بشود. کاملا حذف