رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری گفت: هم اکنون یک نفر از بیماران با شرایط بحرانی و حال عمومی نسبتاً بد در بخشهای مراقبت ویژه مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: با توجه به شیوع تدریجی سوش اخیر اُمیکرون، مراجعات به مراکز درمانی زیاد شده و روزانه حدود ۲ هزار نفر به کل درمانگاهها و بیمارستانهای استان خوزستان مراجعه میکنند.