استاندار خراسان رضوی گفت: با توجه به قرار گرفتن در وضعیت مطلوب و کاهشی بودن روند ابتلا به کرونا در استان در خصوص انجام واکسیناسیون نوبت سوم کرونا باید یک برنامه و جدول عملیاتی مشخص تدوین شود.
رئیس کمیته اطلاعرسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : سه نفر شامل یک بیمار مثبت بستری و ۲ بیمار سرپایی مبتلا به کرونا در شبانهروز گذشته در سطح استان شناسایی شدند که نسبت به روز قبل ۱۱ نفر کمتر است.