سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : نقش رسانهها و مطبوعات در مهار بحران کرونا بسیار پر رنگ بود و با آگاهی بخشی به مردم و هشدار به آنها در راستای رعایت جدی دستورالعمل ها، همراهی خوبی با دانشگاه علوم پزشکی داشتند.
رئیس کمیته اطلاعرسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه تعداد مبتلایان کرونایی بستری در مراکز درمانی استان هماکنون ۴۷ نفر است، گفت : ۲۶ نفر از بیماران بستری در بخش مراقبتهای ویژه تحت درمان هستند که حال ۶ نفر از آنها وخیم است.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: کاهش آمار بستریها نباید مردم را از کرونا و رعایت دستورالعملها غافل کند و همه باید بدانند که کرونا پایان نیافته است.
کد خبر: ۸۱۳۳۱۶۸ تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
رئیس کمیته اطلاعرسانی کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد: