معاون مرکز بهداشت استان کرمانشاه از تعطیلی تمامی پایگاههای تجمیعی واکسیناسیون در استان خبر داد و گفت : از این به بعد مردم جهت واکسیناسیون باید به مراکز بهداشتی شهری و روستایی مراجعه کنند.
رئیس کمیته اطلاعرسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : براساس رنگ بندی جدید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از امروز (جمعه ۲۳ اردیبهشت) ۱۱ شهرستان استان در وضعیت زرد و سه شهرستان دیگر در وضعیت آبی کرونایی قرار گرفتند.
رئیس کمیته اطلاعرسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : پنج نفر بیمار کرونایی شامل یک بیمار مثبت بستری و چهار نفر سرپایی در شبانهروز گذشته در سطح استان شناسایی شدند که نسبت به روز قبل پنج نفر کمتر شده است.