رئیس کمیته اطلاعرسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : ۲ بیمار مثبت بستری و سه نفر سرپایی در شبانهروز گذشته در سطح استان شناسایی شدند که نسبت به روز قبل سه نفر بیشتر است.
مدیر روابط عمومی و اطلاعرسانی دانشگاه علومپزشکی شهرکرد گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته، مورد جدید فوتی ناشی از ابتلا به بیماری کووید_۱۹ در چهارمحال و بختیاری گزارش نشد.