رئیس کمیته اطلاعرسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : آمار بیماران مثبت سرپایی و بستری مبتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته در استان صفر شده است.
سرپرست مرکز بهداشت غرب اهواز گفت: سه مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی و سه استخر به دلیل رعایت نکردن شیوهنامه مرتبط با پیشگیری از کرونا در غرب اهواز پلمب شدند.
رئیس کمیته اطلاعرسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اعلام اینکه تعداد بیماران بستری مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان هماکنون ۲۷ نفر است، گفت : از این تعداد ۲ نفر در بخش مراقبتهای ویژه بستری است و آمار بیماران با حال وخیم یک نفر است.