سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : در حال حاضر تنها ۲ بیمار کرونایی در بخشهای ویژه تحت مراقبتهای درمانی هستند و خوشبختانه بیماری با وضعیت حاد نداریم.
مدیر روابط عمومی و اطلاعرسانی دانشگاه علومپزشکی شهرکرد گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته مورد جدید فوتی ناشی از ابتلا به بیماری کووید_۱۹ در چهارمحال و بختیاری گزارش نشد.