بهرهبرداری از سه طرح عمرانی و اقتصادی با حضور علی اوسط هاشمی رییس سازمان فنی و حرفهای و معاون استاندار کرمانشاه با سه میلیارد و ۵۰۹ میلیون تومان اعتبار در سرپلذهاب آغاز شد.
همزمان با ایام الله دهه فجر ۹ طرح عمرانی، صنعتی و خدماتی با اعتباری افزون بر ۳۰۰ میلیارد ریال در کاشان افتتاح و کلنگ احداث ۲ طرح آموزشی و صنعتی نیز به زمین زده شد.
معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اگر در هشت سال دفاع مقدس خوزستان سنگر مبارزه بود اکنون تمام ایران به سنگر جهاد، اشتغال و تولید تبدیل شده است.
مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان گفت:طرح ایستگاه پمپاژ و منبع ذخیره آب، ورزشگاه روباز توانا و مدرسه امام سجاد (ع) در منطقه رهنان اصفهان با حضور استاندار بهره برداری شد.