مراسم بهرهبرداری از ۳ پروژه محرومیتزدایی با حضور فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان در روستاهای «سراب داراب»، «میان کوه» و «بیدهل» خرمآباد برگزار شد.
مدیرکل عشایر شمال استان کرمان گفت: به مناسبت روز ملی روستا و عشایر در مناطق عشایری ۱۰ پروژه با اعتباری به مبلغ ۶ میلیارد تومان در استان کرمان افتتاح میشود.
طرحهای ملی در حوزههای علمی و فناوری و کشاورزی در بیست و ششمین هفته از پویش «تدبیر و امید برای جهش تولید» به صورت ویدئو کنفرانس با دستور رییسجمهوری افتتاح شد.