تاسیات

تاسیات

یاسوج/
مدیر عامل شركت بهره برداری نفت و گاز گچساران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این صنعت گفت: تاسیسات نفتی در زمان جنگ ناامن ترین نقطه كشور بود.
کد خبر: ۴۰۵۴۴۵۵    تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۰۵/۲۲