جشن روز درختکاری امروز (۱۵ اسفند) همزمان با سراسر کشور با حضور استاندار، جمعی از مسئولین و دوستداران طبیعت در پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه رازی کرمانشاه برگزار شد.
برنامههای هفته منابع طبیعی در استان قم، همزمان با میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار با کاشت نهال توسط استاندار قم در سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) آغاز شد.
فرماندار اندیمشک گفت: اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان باید همواره قاطع و با جدیدت از زمین خواری جلوگیری کند و نگذارد منابع ملی از سوی سودجویان تخریب شود.