۲ هزار اصله کاج طی یک دهه گذشته در بوستان کاج رستم آباد قطع و به تاراج رفته است و در این میان شهرداری و منابع طبیعی تقصیر را به گردن یکدیگر میاندازند.
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آران و بیدگل گفت: در چهار ماه نخست امسال، با تشکیل ۱۲پرونده قضایی از تصرف پنج هکتار از منابع طبیعی جلوگیری شده است.
مدیرکل محیط زیست استان کرمانشاه گفت : خوشبختانه تاکنون مورد حادی از آتشسوزی مراتع نداشتیم و برای غلبه بر این آتشسوزیها از ابتدای سال جاری ۱۸ اکیپ یگان حفاظت محیط زیست را در سطح استان تجهیز کردیم.
نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی گفت: در سفر رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور به این شهرستان ۲۶۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرحهای حوزه آبخیزداری اختصاص داده شد.