معاون وزیر کشور در قزوین گفت: یکی از دستور کارهای جدی وزارت کشور که به همه استانداران و فرمانداران ابلاغ شده موضوع آزادسازی و احیای واحدهای تملک شده است.
فرماندار شاهرود با بیان این که دستگاههای اجرایی این شهرستان برای ایجاد ۲هزارو ۲۰۰ شغل متعهد شده اند، گفت: برنامه ریزی گستردهای برای تحقق این وعده انجام شده است.
مدیرکل صدا و سیما مرکز سمنان گفت: صدا و سیمای مرکز سمنان آماده همکاری با واحدهای تولیدی در بخش خصوصی و دستگاههای اجرایی برای احیای فرهنگ جهش تولید است.
رئیس کمیسیون انرژی، محیط زیست، پتروشیمی و صنایع پالایشی اتاق بازرگانی فارس گفت: باید برای دوران بعد از کرونا و کاهش آسیبهای ناشی از وجود این بیماری، برنامه ریزی دقیق اقتصادی داشته باشیم.