مسئولان بیمارستانی در تهران وقتی زنی نتوانست هزینه زایمان دو قلوهایش را پرداخت کند، یکی از نوزادان را 27 روز در بیمارستان نگه داشتند و او را تحویل مادرش ندادند.
متهم این پرونده که از حدود ۳ سال قبل متواری شده و تحت تعقیب دستگاه قضایی مشهد قرار گرفته بود، در حالی با عناوین اتهامی مختلفی روبهرو شد که دارای پروندههای دیگری در شعبههای مختلف دادسرای مشهد بود.
پسر جوانی که با کمک دوست برادرش توانسته بود از چنگال آدمربایان نجات پیدا کند، با حضور در دادسرای جنایی تهران گفت: مدام توسط توسط اراذل و اوباش تهدید میشوم.