اگر فقط برای چند دقیقه از تلفن همراه را از مبتلایان به این نوع از فوبیا دور کنی.انسانهای مضطربی خواهند شد، آنها تحت هیچ شرایطی حاضر نیستند، حتی برای یک ساعت از تلفنشان جدا شوند.
یک روانشناس بالینی با بیان اینکه علت اصلی تجربه فوبیا در بزرگسالی خجالتی بودن در دوران کودکی است، گفت: ریشه فوبیا (ترس مرضی) در بزرگسالی را باید در خجالتی بودن آن فرد در کودکی دنبال کرد.
یک روانشناس گفت: فوبیا ترسی است که علت آن نامشخص و غیرمنطقی است و فعالیت اجتماعی خود را دچار اختلال کرده و در نهایت سبک کاهش پیشرفت اجتماعی فرد میشود.
متيو به طرز عجيبي از دکمه مي ترسد و نمي تواند لباس هايي بپوشد که در آن از دکمه استفاده شده است. این موضوع توسط روانشناسانی که وی را بررسی کرده اند، تایید شده است.